۰ نفر
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
 طلاق در زنجان آسیب شناسی شود

مدیر کل ثبت‌احوال استان زنجان گفت: باید در استان زنجان واقعه طلاق آسیب‌شناسی شود تا جلوی روند افزایشی طلاق در استان گرفته شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ سید علی شفیعی در جمع خبرنگاران در محل اداره کل ثبت احوال استان زنجان، از وقوع ۷ هزار و ۵۴۲ فقره واقعه ازدواج در استان زنجان طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد و افزود: در سال گذشته در همین بازه زمانی وقوع ازدواج ۸ هزار و ۹۲ مورد بوده است که در سال جاری وقوع ازدواج در استان کاهش‌یافته است.

به گفته وی، در این بازه زمانی هزار و ۸۶۲ فقره واقعه طلاق در استان زنجان رخ‌داده که در سال گذشته در همین بازه زمانی هزار و ۷۶۹ فقره واقعه طلاق در استان رخ‌داده که در سال جاری واقعه طلاق در استان رشد دارد.

شفیعی ادامه داد: در ۹ ماهه سال جاری ۱۵ هزار و ۵۳۰ مورد واقع ولادت بوده که در سال گذشته در همین بازه زمانی ۱۵ هزار و ۵۱۷ مورد واقعه ولادت در استان رخ‌داده است که در سال جاری واقعه ولادت در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد دارد.

وی ابراز کرد: تعداد ولادت ثبت‌شده روزانه در ۹ ماهه سال جاری به‌طور متوسط برابر با ۵۶ مورد واقعه ولادت بوده که به‌طور تقریبی در هر دو ساعت پنج واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =