ایسنا نوشت:فرماندار ماهشهر با اشاره به درگیری خانواده یک مجرم با ماموران نیروی انتظامی حین دستگیری مجرم از بازداشت تعدادی از عاملین این درگیری خبر داد.

محسن بیرانوند اظهار کرد: حدود ساعت 23:30 شب گذشته (16 دی ماه) مأموران نیروی انتظامی ماهشهر برای اجرای حکم بازداشت یک مجرم اقدام کرده بودند که حین اجرای حکم دستگیری در خیابان طالقانی این شهر، درگیری مسلحانه بین مجرم و نیروی انتظامی رخ داد.

وی با بیان اینکه مجرم حین دستگیری یک کیلو مواد مخدر صنعتی به همراه داشت، افزود: مجرم در جریان این درگیری در اثر شلیک گلوله از ناحیه سر مصدوم شد که به بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر منتقل شد.

فرماندار ماهشهر با بیان اینکه مصدوم برای ادامه درمان به اهواز منتقل شده، تصریح کرد: وی پس از انتقال به اتاق عمل و انجام اقدامات لازم به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد.

بیرانوند بیان کرد: پس از انتقال مجرم به بیمارستان ماهشهر، بستگان وی مقابل درب بیمارستان با مأموران نیروی انتظامی و پرسنل بیمارستان درگیر شدند که با مداخله به موقع نیروهای انتظامی و شلیک چند تیر هوایی، درگیری به پایان رسید.

وی گفت: در جریان درگیری اطرافیان و خانواده مجرم با مأموران نیروی انتظامی و پرسنل بیمارستان حدود 10 نفر از آشنایان این مجرم با مأموران نیروی انتظامی درگیر شده بودند که تاکنون حدود دو یا سه نفر از این افراد بازداشت شده‌اند.

فرماندار ماهشهر با اشاره به انتشار مطالبی که در فضای مجازی مبنی بر اینکه این درگیری بر اثر اختلافات طایفه‌ای بوده، بیان کرد: این درگیری ارتباطی با درگیری طایفه‌ای نداشته و بررسی‌ها برای تشخیص دقیق درگیری و عاملین آن ادامه دارد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =