۰ نفر
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

نسنیم نوشت:بعد از تقدیم لایحه بودجه ۹۷ به مجلس و آغاز بررسی بندهای آن در کمیسیون های تخصصی، مجلسی ها مصوب کردند که وام ازدواج به ۱۵ میلیون تومان افزایش یابد و امروز رئیس جمهور رسماً دستور افزایش وام ازدواج را صادر کرد.

محمدرضا حسین زاده رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتیدر ارتباط با طرح مجلس مبنی برافزایش وام ازدواج از 10 به 15 میلیون تومان و اینکه آیا بانک ها می توانند این وام را پرداخت کنند؟ گفته بود: چراکه نه؛ وام 3 میلیونی به 10 میلیون تومان افزایش یافت و بانک ها آنرا پرداخت کردند.

وی با تأکید براینکه منابع بانک ها محدود است،‌افزود: هرچقدر رقم وام ازدواج بیشتر شود، تعداد افراد کمتری می توانند آنرا دریافت کنند و در نهایت صف طولانی می شود.

رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی با بیان اینکه هر چه مجلس در این خصوص تصویب کند، بانک ها آنرا اجرا می کنند، گفت: ما مطیع تصمیم مجلس و بانک مرکزی درباره وام ازدواج هستیم و مشکلی در این خصوص نداریم.

گفتنی است، پیش از این دبیرکل کانون بانک‌های خصوصی  نیز به خبرنگار تسنیم گفته بود: در صورت تصویب وام ازدوج 15 میلیون تومانی، بانکها این وام را پرداخت می کنند. وی اما تأکید کرده بود که به دلیل کمبود منابع، افراد کمتری این وام را دریافت خواهند کرد و در نهایت صف وام ازدواج طولانی می شود.

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
    11 0
    وااای من تو 40 سالی یعنی میتونم ازدواج کنم
  • بی نام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
    9 1
    خدا به خیر کنه پنج تومن گذاشتن رو وام ازونطرف همه چیز به اندازه ده تومن گرونتر میشه