سه شنبه 4 اردیبهشت 1397
شنبه 23 دی 1396 - 11:20:37 چاپ

شما نظر بدهید/ آیا با بازگشت کارت سوخت موافقید؟

اقتصاد > انرژی - سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی اعلام کرده که استفاده از کارت سوخت الزامی خواهد شد و افرادی که فاقد کارت سوخت هستند باید به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل نسبت به اخذ کارت سوخت اقدام کنند.

به گزارش خبرآنلاین، سه سالی است که  خرید سوخت از جایگاه های سوختگیری در این شرایط با استفاده ار کارت جایگاه ها انجام می‌شود، اما به دنبال زمزمه تغییر قیمت بنزین،سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفته است که قرار است دوباره دارندگان خودرو ملزم به استفاده از کارت برای خرید بنزین و سوخت شوند.

این در حالی است که وزارت نفت خود در سال 1394 ، از منتقدان الزام به استفاده از کارت سوختگیری بود و هزینه نگهداری این سیستم را بالا می دانست.  

در عین حال برخی معتقدند این اقدام در شرایطی که بنزین تک نرخی است، این کار ضرورتی ندارد. سئوال اینجاست؛ به عنوان یک شهروند آیا با بازگشت دوباره کارت های سوخت موافق هستید؟ 

شما می‌توانید نظر خود را به صورت كامنت در انتهای همین مطلب اعلام كنید. 

 

35223

121 دیدگاه
  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 11:27:11
    پاسخ
    33 411

    اگر مسولین فکر می کنن مصلحت در كارت سوخت است ما می پذیریم

    • بی نام
      شنبه 23 دی 1396 - 12:12:32
      274 5

      ماشین و حقوقها رو در سطح بین المللی پرداخت کنند، بنزین هم بشه ۲۰۰۰ تومن. ببینیم کی ضرر می کنه

    • بی نام
      شنبه 23 دی 1396 - 12:33:07
      173 7

      مسوولین چه کسی هستند ؟ مگر ازبین من و شما نیستند حتما احتمال تکرار اشتباهات گذشته ممکن است ولی این مردم هستند که باید از یک کار اشتباه جلو گیری کنند.

    • بی نام
      شنبه 23 دی 1396 - 12:59:48
      202 5

      مشکل اینه اینه مسئولین به فکر مصلحت خود هستند تا مردم

    • تورج
      شنبه 23 دی 1396 - 13:01:03
      195 6

      باز دوباره قراره یه گروهی به بهونه کارت سوخت یه پولی این وسط هاپولی کنند ای خداااااا به دادمون برس

    • بی نام
      شنبه 23 دی 1396 - 13:08:14
      158 3

      کارت سوخت یعنی مقدمه تغییر نرخ بنزین وگرنه بنزینی که تک رقمی باشه چه نیازی به کارت سوخت داره و تغییر نرخ یعنی تورم یعنی گرونی یعنی رانت یعنی هرج و مرج یعنی طلاق یعنی تحصیلات و درمان و رفاه خوب برای پولدارها و بدبختی و فلاکت برای مردم عادی چرا مردم را فریب می دهید از خدا بترسید از خدا بترسید از خدا بترسید از خدا بترسید از خدا بترسید از خدا بترسید از خدا بترسید از خدا بترسید از خدا بترسید از خدا بترسید از خدا بترسید از خدا بترسید

    • زارع
      شنبه 23 دی 1396 - 13:16:17
      132 2

      چرا کارت سوخت چرا گران کردن بنزین ؟؟؟یک مرتبه بیایید بگویید ما مسئولین هیچ توانایی و استعداد و قدرت تجزیه و تحلیل دیگری نداریم که راه دیگری پیدا کنیم فقط بلدیم فشار مشکلات را بگزاریم روی مردم اصلا هیچ چیز دیگری نبفهمییم واقعا صد رحمت به مسئولین تو سریال برره وصف حال ملت و دولت و مجلس خودمون بود این سریال برره مردم هم فقط باید نچفسکو بخورن

    • کاظمی
      شنبه 23 دی 1396 - 13:23:37
      121 2

      خدا خودش بهمون رحم کنه با این مدیران نالایق که حرف ملت را نمی فهمند هرچی میگیم نره باز هم می گویند بدوشششششششششششششششششششششششش

    • بی نام
      شنبه 23 دی 1396 - 13:33:22
      88 3

      من با کوپنی شدن روغن و شکر و مرغ و تخم مرغ هم موافقم. مسئولین محترم یادشان باشد ما برای عبور از شرایط سخت، سالها اینگونه زندگی کردیم و الان انتظار برگشت به سهمیه بندی را نداریم.

    • بی نام
      شنبه 23 دی 1396 - 13:49:10
      118 4

      لطفا هم گران کنید هم سهمیه بندی، از دیگر حامل های انرژی هم دولت غافل نشود انها را هم تا سر حد امکان گران کند خوشبختانه در زمینه ارز این دولت دست احمدی نژادرا از پشت بسته و احتیاجی به توصیه نیست بر خلاف شعار بازگشت ارزش پولی ملی اش دلار را از 3200 به 4500 رساند و به همین منوال که ادامه دهد به انجایی که باید برسد حتما می رسد تعرفه ها و مالیات هم فراموش نشود گران کردنش توفیر اساسی در زندگی مردم دارد تا فرصت است افزایش بها و نرخ ها را نباید از دست داد ویژگی این اقدامات این است که زودتر از انچه که فکرش را می کنند جوابش را از مردم خواهند دید.

    • آی ننه
      شنبه 23 دی 1396 - 13:56:30
      67 3

      دولت نمیتونه تورم کنترل کنه...تحریم کمر مردم خم کرذه...گرونی بیداد میکنه...دولت هم میخواد برای چرخوندن چرخ اقتصاد کشور پول رو از جیب مردم بکشه بیرون....این میشه که بنزین گرون میشه چون نیاز اساسی مردم هست....خدا هم کاری از دستش بر نمیاد...با این کارها بیشتر کمر مردم خم میشه...تا کی بشکنه خدا میدونه....کاش شما که تو سایت خبرگذاری هستید حرف ما مردم به گوش مسئولین میرسوندید...ای کاش....انقلاب کردیم که وضعیت معیشت مردم بهتر بشه نه بدتر....به قول دوستمون ماشین و حقوق رو هم در حد بین المللی به مردم بدید تا ببینیم کی ضرر میکنه...داغ دلم تازه شد....ولش کن ما که هر چی بگیم مسئولین کار خودشون میکنن....به امید روزی که بنزین نشه دغدغه مردم....مدم همه گرفتارن کاش مسئولین سرشون از زیر برف می آوردن بیرون...

    • فردوس توسی
      شنبه 23 دی 1396 - 14:29:03
      9 65

      من معلم فقط با یک نرخی بودن اونم 1100 یا 1200 موافقم

    • بی نام
      شنبه 23 دی 1396 - 17:12:25
      15 1

      بابا تورو خدا خسته شدیم یه بار میگن کارت بنزین بگیرین ازمردم بدبخت پول میگیرن یه بار میگن کارت بنزین کنار رفت مردم گفتن باشه الانم میگن دوباره کارت سوخت باید باشه واقعا مملکت مهمتر از کارت سوخت کار دیگه نداره بخدا ما خسته شدیم

    • شهرام
      شنبه 23 دی 1396 - 18:54:31
      21 1

      ما کی باشیم که بخوایم نظر داشته باشیم؟ سرتیتر خبر نوشته سخنگوی محترم شرکت پالایش و پخش نفت فرمودند استفاده از کارت سوخت الزامی خواهد شد، اونوقت شما نظر سنجی راه میندازید؟

    • بی نام
      شنبه 23 دی 1396 - 22:10:33
      4 0

      چه حرف گوش کن

    • ata
      یکشنبه 24 دی 1396 - 09:24:49
      2 1

      آيا مشكل اصلي و اساسي اين ملت كارت سوخته؟؟؟؟؟؟؟ اگه مشكل اصلي من به شخصه كارت سوخت باشه خير نبودنش و تك نرخي بودن بنزين بهترين راه حله، چقدر با كاراي اضافي ملت رو اذيت ميكنيد؟؟؟؟؟؟

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 11:28:18
    پاسخ
    14 101

    اگر تفاوت قیمتش هم همون مثل قبل زیاد باشه آره قبلا آزاد 100 و سهمیه 40 بود

    • بی نام
      شنبه 23 دی 1396 - 22:07:48
      1 1

      سهمیه 700 بود

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 11:32:19
    پاسخ
    220 6

    شديدا مخالف فقط باعث فساد ،اتلاف وقت ،نگراني گم شدن، تاخير در سوخت گيري و....... مي شود

    • حمید
      شنبه 23 دی 1396 - 19:31:00
      19 1

      بنظرم اونی که میگه بنزین باید ۱۰۰۰تا ۱۲۰۰باشه هنوز امید داره که این مملکت درست بشه ولی اونی که میگه بشه ۱۵۰۰یا بالاتر دیگه اومدی به درست شدن نداره و میدونه به نفعشه که همچی گرون بشه تا فشار اقتصادی بیشتر بشه چون اخرش خوبه

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 11:33:54
    پاسخ
    189 2

    نه... مردم چقدر باید مورد آزمایش ناصحیح مسولین قرار بگیرند...

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 11:37:46
    پاسخ
    155 5

    تصمیم های یک شبه پدر این مملکت در آورده ...اقای رییس جمهوز اینکه با بیکار کردن چند میلیون نفر که از طریق مسافر کشی و خودرو خرج زندگیشون درمیارن می خواید 900 هزار شغل ایجاد کنید انتهای طنز ....... اقای رییس جمهور بار ها گفتیم بازم میگیم اگر می خواید شغل ایجاد کنید با پول نهادهای به اصطلاح فرهنگی از ترس سانسور خبر آنلاین اسم نیاوردیم بلکه منتشر کنه که هیچ ارتباطی هم بفرهنگ ندارن شغل ایجاد کنید و در انتها جناب رییس جمهور بنزین از 100 تومان شد 1000 تومان چقدر شغل ایجاد کردید آیا جز این بود که با افزایش درآمد های دولت هزینه های جاری دولت زیاد کردید آیا تاثیری در زندگی مردم احساس شد ؟ خیر جناب رییس جمهور ... اقای نوبخت اگر ارامش و ثبات بیارید تو کشور خیلیا هستن که حاضرن سرمایه گذاری کنن اما

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 11:39:13
    پاسخ
    144 1

    به چه علت اول که این طرح بود لغو شد و کلی بنزین که تو کارت بود سوخت؟؟؟؟؟

    • بی نام
      شنبه 23 دی 1396 - 18:55:01
      3 1

      خدا پدر و مادرت را بی امرزد. به چه نکته ای اشاره کردی کلی بنزین که صرفه جویی کرده بودیم تا بماند برای مسافرت با خانواده با تصمیم دولت محترم خدا می داند کجا رفت. حالا دوباره سهمیه بندی تا کی باید تاوان ناتوانی و بی لیاقتی مسوولین را مابدهیم. بابا تو را به خدا بروید پی کارتان

  • شهروند
    شنبه 23 دی 1396 - 11:39:19
    پاسخ
    122 5

    به هیچ وجه

  • ناصر
    شنبه 23 دی 1396 - 11:39:50
    پاسخ
    12 123

    با سلام موافقم

  • احمدی
    شنبه 23 دی 1396 - 11:41:42
    پاسخ
    124 4

    کارت سوخت یابه تعبیری تخصیص سهمیه یعنی ایجاد زمینه برای فساد ودزدی عده ای که قبلا هم تجربه این کار را کسب کرده اند. شک نکنید با این کار بخش اعظمی از فواید این طرح به جیب مختلسین قهار حرفه ای می رود .

  • عرشیا
    شنبه 23 دی 1396 - 11:42:12
    پاسخ
    93 4

    کارت سوخت و افزایش قیمت بنزین نه نه نه.به چه زبونی باید بگیم ؟ این مثلا متخصصین الکی خوش هم که بر قیمت بنزین اشک تمساح میریزند فقط فکر خودشون هستن و لاغیر........

  • علی
    شنبه 23 دی 1396 - 11:46:20
    پاسخ
    112 4

    من نمی‌دونم چرا ما اصرار داریم همه چیزمون با بقیه دنیا متفاوت باشه؟؟؟ مدیرای ما اگه فقط از رو دست کشورای دیگه کپی پیست میکردند وضع ما این نبود.

  • سجاد
    شنبه 23 دی 1396 - 11:47:20
    پاسخ
    89 2

    نه ، یعنی الان دیگه به حرف ما گوش میدن؟ نه موافق نیستیم. نه نه نه

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 11:48:35
    پاسخ
    45 7

    ما با همه چی موافقیم.مخالفت بده.نمیدونی؟

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 11:48:48
    پاسخ
    4 69

    بله موافقم ولی چون مسئولین خودشان چندین خودرو پرمصرف خارجی دارند موافق نیستند

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 12:04:54
    پاسخ
    4 38

    بله

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 12:08:13
    پاسخ
    41 1

    با کارت سوخت، بی کارت سوخت ، بابا به فکر اصلاح مردم برسید

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 12:09:24
    پاسخ
    2 42

    بلی

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 12:12:35
    پاسخ
    2 54

    صد در صد ، ولی مگه الان حذف شده ، استفاده از ش کم شده واون هم بخاطر فشار جایگاه داران وعدم اقبال مردم در استفاده از کارت سوخته ، من تعجب میکنم طرف میره تو پمپ بنزین از کارت جایگاه برای سوخت گیری استفاده میکنه بعد برای پرداختش از کارت اعتباریش استفاده میکنه ، خب اگر هم برای سوخت گیری وهم پرداخت از کارت خودش استفاده کنه ، کجای کار اشکال پیدا میکنه .

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 12:20:41
    پاسخ
    3 42

    اگه بتونن زیر ساختها رو عوض کنن خوبه یعنی کارتی نباشه و با نصب دوربین در پمپ بنزین و از روی پلاک خودرو سهمیه بندی کنن

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 12:21:02
    پاسخ
    4 23

    مواقق نیستم. کارایی پمپ بنزین ها را کاهش و ارزش وقت طلف شده مشتریان ، هزینه نگهداری سیستم و هزینه کاهش بهرهوری پمپ بنزین باید در تحلیل هزینه فایده مندی لحاظ شود. افزایش قیمت بنزین و کمک به جایگزینی خودروهای پر مصرف با کم مصرف و سرمایه گذاری هنگفت در حمل و نقل عمومی به نحوی که در یک دوره میان مدت امکان دسترسی اساسان به حمل و نقل راحت کارامد و ارزان میسر باشد راه حل پیشنهادی است

  • مهدی
    شنبه 23 دی 1396 - 12:26:47
    پاسخ
    32 2

    اصلا فکر خوبی نیست فقط سبب سود جویی تعدادی خواهد شد و کارت فروشی و سهم فروشی و ارایه بنزین خارج از پمپ بنزین و .... خواهد گردید البته سبب صف های طویل پمپ بنزین ها و ماندن مسافران در جاده ها و هزاران معظل دیگر و تمامی کرایه ها هم افزایش خواهد داشت چون ما ایرانی ها عادت داریم کردیم همه اش دروغ بگیم و سیاه نمایی کنیم و در ضمن سیستم نظارتی هم که در کشور ما تعطیل است لطفا این کار اشتباه را دوباره تکرار نکنید ببنید با دلار چند قیمتی چه بلایی سرایرانی ها اومده این کار رو با بنزین لطفا نکنید

  • امیر
    شنبه 23 دی 1396 - 12:34:41
    پاسخ
    39 1

    باسلام موافق نیستم . واقعأ تا کی میخواهیم به روش آزمایش و خطا مملکت را اداره کنیم ؟ این کار هم برای مردم و هم برای دولت هزینه دارد و مهمتر از همه باعث اتلاف زمان سوخت گیری خواهد شد که شوربختانه در ایران کسی به اهمیت زمان توجهی ندارد .

  • مجتبی
    شنبه 23 دی 1396 - 12:36:14
    پاسخ
    5 23

    سلام در صورت ثابت ماندن نرخ بنزین، برای کنترل مصرف با رفع اشکالات و آسیب شناسی دوره قبل، استفاده از کارت سوخت می تواند انجام پذیرد. در هر صورت به منظور رسیدن به عدالت اقتصادی، واقعی کردن نرخ بنزین و سایر سوخت ها بهترین راهکار است که می بایست در یک بازه زمانی و بدون شوک به اقتصاد صورت پذیرد.

  • شهلا
    شنبه 23 دی 1396 - 12:43:34
    پاسخ
    58 1

    فریب مردم با دو قیمتی کردن شروع شد

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 12:49:14
    پاسخ
    47 2

    برای اینکه بگن ما بیکار نیستیم و حقوقی که میگیریم حلال است گهگاهی از این کارها میکنن از جمله یه روز کارت سوخت رو حذف میکنن یه روز بر میگردونن یه روز ولادت رو تعطیل میکنن یه روز وفات رو یه روز کتابهای درسی رو تغییر میدن و کل سیستم آموزش رو به هم میریزن یه روز بر میگردونن سر جاش و... کار مفید بلد نیستند باید از این کارها انجام بدن که نشون بدهند که هستند تا ملت فراموش نکنند که این انسانهای با هوش در مملکت وجود خارجی دارند و به خارج از کشور مهاجرت نکردن تا قدر و قیمتشون رو بدونیم

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 12:55:07
    پاسخ
    41 2

    مگه جنگ شده که سهمیه بندی یشه. فکر منم دشمن فرضی تو کار موفق شده که حالت فوق العاده برای بنزین میخاد ایجاد بشه.

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 13:03:07
    پاسخ
    45 2

    کارت سوخت را به بهانه های عوامفریبانه با هزینه مردم باب کردند به بهانه صرفه جویی در مصرف بنزین و توزیع عادلانه یارانه همه کارهای اینجوری فقط و فقط به یک دلیل انجام میشه جبران کسری بودجه و لا غیر اگر نه کسی کاری ندارد که پژو و سمند چرا باید صدی 11 تا بنزین مصرف کنند چرا خودروهای تولیدی اینقدر مصرفشون بالا است چرا کیفیت بنزین اینقدر داغونه و ...

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 13:06:22
    پاسخ
    3 18

    تا اطلاع دقیق از قیمت بنزین و میزان واردات آن و میزان قاجاق و تفاوت قیمتش با فوب خلیج فارس نداشته باشیم نمی توانیم نظر دهیم.

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 13:27:54
    پاسخ
    42 2

    به جای سهمیه بندی بنزین،بالا کشیدن مال ملت رو برای خودتون سهمیه بندی کنید

  • تورج
    شنبه 23 دی 1396 - 13:42:23
    پاسخ
    22 1

    سلام،مردم و چرا اینجا الکی سره کار گذاشتین.حرف مارو کی گوش میده که حالا نظر بدیم یا ندیم!!خودشون میدوزن و میبافن ماها تو این مملکت فقط باید بگیم حق باشماست،درست،بله،چشم

  • فرهاد
    شنبه 23 دی 1396 - 13:45:53
    پاسخ
    21 1

    خبر انلاین چرا نظرات من رو ساعت 7 شب تایید میکنید یا اصلا تایید نمیکنید یا با سانسور نصفشو چاپ میکنید.مگه تو نظرات من بی ادبی یا توهین هست که اینطوری برخورد میکنید.

    • بی نام
      شنبه 23 دی 1396 - 14:00:17
      16 2

      سوال بسیار بجایی فرمودین من هم نمی فهمم با اینکه کامنتهای من نه حاوی توهینه نه مخالف قوانین و مقرراته چرا منتشر نمیشه ظاهراً خبرآنلاین علاوه بر فیلترهای مرسوم و متداول سایتهای خبری فیلتر اختصاصی برای فیلتر افکار ناموافق خود را هم اعمال میکند

    • بی نام
      شنبه 23 دی 1396 - 14:01:30
      5 11

      مگر ما چندتا دست داریم؟ بالاخره یکی خبر می گذاره یکی منتشر می کنه یه نفر کامنت می خونه.انشالله انتظار ندارید که 24 ساعته پای دستگاه باشیم

    • بی نام
      شنبه 23 دی 1396 - 14:09:58
      10 1

      بی نام 13:01:30 خوانندگان منکر زحمات شما نیستند و سپاسگزار هم هستند ولی بالاغیرتاً میتوانید اول کامنتها یک شمارنده خودکار بگذارید مثلا کل نظرات 176 غیر قابل انتشار 0 فکر نکنم اینکار وقتگیر یا نشدنی باشد خیلی ممنونیم و همین آمار غیرقابل انتشار حداقل احترام به کسانی است که هموطن ما هستند ولی الزاماً مثل ما فکر نمیکنند و یا اصلا فرصت انتشار نظراتشون فراهم نشده.

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 13:46:37
    پاسخ
    6 20

    روحانی یک تفکر است و حذف شدنی نیست.

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 13:46:46
    پاسخ
    26 3

    به عقب برنمی گردیم .خخخ.

  • کی هان
    شنبه 23 دی 1396 - 14:05:57
    پاسخ
    24 1

    شما که میخاهید گرانش کنید پس کارت سوخت میخاید چکار ؟؟؟؟؟؟؟ ولی خدا بداد آخرتتان برسد....

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 14:06:48
    پاسخ
    16 1

    سلام واقعا تو کشوری که پر از ثروت است این بازیا زشت و زیبنده نیست و مطمینا مسئولین در حال اماده کردن بستر افزایش قیمت بنزین هستند و کارت سوخت بهانه ای ببش نیست

  • موافقم
    شنبه 23 دی 1396 - 14:11:13
    پاسخ
    4 13

    موافقم

  • مصطفی
    شنبه 23 دی 1396 - 14:15:05
    پاسخ
    16 3

    ای بابا چرا باید بنزین گرون بشه آخه؟ دقیقا دنبال چه چیزی هستین؟ چرا به جای گرونی بنزین، خودروهای تک سرنشین رو کنترل نمی کنین؟ چرا الکی میگید گرون نمیکنیم ولی سهمیه بندیش میکنیم تا دو نرخی شه؟ این یعنی واضح میخاید گرونش کنید دیگه. تا کی باید مردم گول اعتمادشون رو بخورن جناب آقای دکترررررررررررررر روحانی؟؟؟؟

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 14:19:29
    پاسخ
    27 1

    خودرو رو ارزان کنید، بنزین را قطره ای پول بگیرید

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 14:27:49
    پاسخ
    2 23

    بله باکارتی شدن سوخت به این دلی موافقت میکنم که به فر هشدارمیده که فهمیده ترمصرف کن واگرمتوجه نباشی چطورمصرف میکنی باید چندین برابر پول بدی

    • بی نام
      شنبه 23 دی 1396 - 14:51:13
      24 2

      این هشدار هیچ فایده ای ندارد چون اکثریت قریب به اتفاق مردم مجبورند مصرف کنند صرفنظر از اینکه چقدر مصرف کنند ثانیا اونی که باید بفهمه چطوری مصرف میکنه موتور خودروهای عهد بوق و خودروسازان و متولیان صنعت خودرو هستن که اونا البته هرگز نخواهند فهمید چون منفعتشون در نفهمیدنه

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 14:39:23
    پاسخ
    1 22

    1200 بدون کارت. خدا خیرش بده

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 16:29:42
    پاسخ
    13 1

    همه ی مردم ، می دانند ؛ که مهم ترین سود سهمیه بندی ، عادت دادن مردم به خرید بنزین گران تر است ؛ و در پایان ، دوباره سهمیه بندی و کارت های سوخت ، برچیده خواهند شد ؛ تا بنزین دوباره به صورت تک نرخی و با قیمتی بالاتر ، به فروش برسد ...

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 16:34:29
    پاسخ
    10 1

    مگه نظر مردم هم برا شما مهمه؟

  • ایمان
    شنبه 23 دی 1396 - 16:38:11
    پاسخ
    3 1

    تقویم تاریخ : سال 1397 بنزین با کارت و300لیتر1200 و آزاد 1500 سال 1398بنزین با کارت و 300لیتر1350 و آزاد1650 سال1399بنزین با کارت و300لیتر1500 و آزاد1800 سال 1400 دولت برای سهولت شهروندان و جایگاهداران کارت بنزین را حذف و بانرخ 2000تومان اعلام کردخیلی خوب شد.

  • سریزدی
    شنبه 23 دی 1396 - 16:44:20
    پاسخ
    6 1

    کارت سوخت جز اینکه باعـث درآمد کاذب برای عده ایی شود وبه اختلاف طبقاتی بیشتر منجر گردد وبه نوعی تورم را افزایش دهد چون بنزین دو نرخی در اقتصاد بعد از مدت کوتاهی به نرخ دوم ارزیابی میگرددمنفعت دیگری ندارد

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 17:20:15
    پاسخ
    2 5

    از عربستان الگو بگیرید عربستان اخیرا بنزین را گران کرد مطالعه کنید وعمل کنید

  • ناشناس
    شنبه 23 دی 1396 - 17:45:45
    پاسخ
    3 2

    فقط قیمت فعلی

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 18:08:37
    پاسخ
    7 1

    کارت سوخت فقط باعث گسترش انواع فساد هست از مصرف بنزین سهمیه بعضی از نهادها توسط کارمندانش در ماشینهای شخصی گرفته تا فروش سهمیه ناوگان حمل و نقل و فساد موجود در پمپ بنزین ها بواسطه فروش بنزین بعضی از کارتهای شخصی و دولتی توسط کارکنان جایگاهها

  • سید
    شنبه 23 دی 1396 - 18:13:00
    پاسخ
    7 1

    فقط یاد دارند قیمت بنزین را با خارج مقایسه کنند . حقوق . امانت داری مسئولین . ماشین و بهداشت ِ لطفا همه چی رو مقایسه کنید

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 18:31:36
    پاسخ
    2 3

    کارتی بشه ماهانه 100 لیتر

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 18:41:46
    پاسخ
    6 1

    ماشین را به قیمت کشورهای همسایه حساب کنید بنزین بشه 3000 تومن

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 18:52:15
    پاسخ
    4 1

    الان هم کارت سوخت وجود دارد منتها بصورت شخصی نیست

  • محسن
    شنبه 23 دی 1396 - 19:00:32
    پاسخ
    7 1

    مرگ بر کارت سوخت

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 19:02:18
    پاسخ
    4 1

    مخالفم چون طرحه احمدی نژاده

  • مهدی
    شنبه 23 دی 1396 - 19:11:20
    پاسخ
    5 1

    مگه نظر ملت مهمه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  • میلاد رضایی
    شنبه 23 دی 1396 - 19:39:20
    پاسخ
    3 0

    اگه همه چیز با استانداردهای عادلانه و بین‌المللی باشه، حاضریم بنزین رو حتی بالای نرخ فوب خلیج فارس بخریم. ولی بولدترین کلمه جمله‌ی بالا، کلمه «همه» است، همه ضمنا من هنوز از کارت سوخت استفاده میکنم، هرچند هیچ نفعی برام برام نداره، و حتی بعضی جایگاه‌ها اجازه استفاده ازش رو بهم نمیدن و فقط دردسر و تاخیر ایجاد میکنه. اما صرفا به خاطر پایبندی به قوانین شهروندی و کمک به سیستم برای برنامه‌ریزی سوخت ازش استفاده میکنم که البته تعداد کمی از افراد این کار رو میکنن.

  • ساغر
    شنبه 23 دی 1396 - 19:57:14
    پاسخ
    4 5

    تمام مشکلات شهرهای بزرگ مانند آلودگی و ترافیک از ارزان بودن قیمت بنزین است. قیمت بنزین حداقل باید لیتری سه تا چهار هزار تومان در حال حاضر ارایه شود تا از تردد بی دلیل موتور سیکلت ها و ماشین های شخصی در شهرهای بزرگ جلوگیری گردد. حداقل می توانند در شهرهای بزرگ تا یک محدوده خاص بنزین را با قیمتهای بسیار بالاتری از شهرهای کوچکتر و روستاها ارایه کنند. بنیزین ارزان یعنی بی عدالتی در تقسیم سرمایه مملکت.

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 20:23:39
    پاسخ
    2 2

    بله بهتر از گرونی‌بنزین هست

  • hamid0098
    شنبه 23 دی 1396 - 20:41:43
    پاسخ
    7 2

    موافقت و یا مخالفت من برای کسی هم مهمه ؟؟؟؟

  • حمید
    شنبه 23 دی 1396 - 20:49:53
    پاسخ
    3 3

    باید کارت سوخت باشه و مشخص بشود چقدر یک شخص بنزین زده و حتی سهمش از آلودگی هوا مشخص بشود حتی باید مردم بدانند چقدر قاچاق میشود

  • محمد علی
    شنبه 23 دی 1396 - 20:50:28
    پاسخ
    5 1

    سلام الحمدالله ما مردم استان سیستان و بلوچستان فضای استفاده بنزین بدون کارت را تجربه نکرده ایم که به توانیم اظهار نظر کنیم ما نعمت تمام هستیم

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 20:54:58
    پاسخ
    1 1

    مردم ارام ارام به گدایی انداختن، خدا عاقبت این مردم بخیر کنه یه طرح هم اجرا کنید به نفع مردم باشه که اون دنیای که وعده می دهید مسولین را هم به اونجا راه بدن

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 21:04:53
    پاسخ
    8 2

    داداش شما خودت رو ناراحت نکن ، هر کاری می خواهی انجام بده . نگران نباش . کسی اعتراض نمی کنه

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 21:05:16
    پاسخ
    6 1

    بنزین راگران کنید و خودرو را ارزان کنید . مطمئن باشید که خیر دنیا و اخرت را برای خودتان خریده اید .

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 21:06:15
    پاسخ
    5 0

    والله این طور حمایت از صنعت خودروسازی به سود مردم نیست ، به سود اقتصاد و دولت هم نیست . با خودتون لج می کنید . بنزین را بکنید سه هزار تومان با پول یک سالش تکنولوژی تولید خودرو را درست کنید .

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 21:07:41
    پاسخ
    5 2

    بعنوان اقتصاد دان با بنزین لیتری 6000 تومن و حذف تعرفه واردات خودرو اعم از کامیون اتوبوس وانت و خودروهای سواری موافقم

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 21:10:54
    پاسخ
    6 1

    نظر مردم ؟ شوخی نکنید بابا

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 21:11:12
    پاسخ
    2 4

    من موافقم . از گران شدن بنزین که بهتره

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 21:11:31
    پاسخ
    1 4

    طرح بدی نیست، جلوی قاچاق را می گیره

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 21:39:45
    پاسخ
    7 1

    اگر خوب بود چرا رفت ؟ اگر بد بود چرا میاد؟

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 21:48:24
    پاسخ
    6 1

    سیاست آزمون و خطا را تعطیل کنید

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 21:48:40
    پاسخ
    4 1

    دوباره فردا میگن خبر خوش کارت سوخت حذف میشه . باور ندارید ، صبر کنید ببینید

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 21:49:45
    پاسخ
    3 1

    اگر ماجرا کنترل قاچاقه که با همین سیستم هم می شود کنترل کرد چون همه جایگاه ها سوخت را با کارت می فروشند

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 21:52:29
    پاسخ
    6 1

    ماجرا سیستم است ، سیستم مشکل داره

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 21:53:19
    پاسخ
    6 1

    دست از سر ما بردارید و بنزین سالم و استاندارد توزیع کنید

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 21:55:17
    پاسخ
    4 1

    باور کنید که با این وضعیت راه به جایی نخواهیم برد . باید بنزین استاندارد بشه . خودرو هم ایضا

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 22:03:33
    پاسخ
    7 1

    داستان غم انگیزی است داستان آزمون و خطا

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 22:04:05
    پاسخ
    5 1

    این وضعیت درست نیست . نه برای جمع کردن به نظر مردم اهمیت دادین نه برای پهن کردن

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 22:04:21
    پاسخ
    4 1

    کارت سوخت قراره با گران شدن بنزین برگرده ؟

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 22:04:39
    پاسخ
    6 1

    باید بپرسید با افزایش قیمت موافق هستید یا نه

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 22:04:46
    پاسخ
    5 1

    من نظری ندارم

    • بی نام
      شنبه 23 دی 1396 - 22:11:18
      5 1

      افرین . من هم همین طور

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 22:05:06
    پاسخ
    5 1

    دوستان بیایید یک فکری به حال اصل ماجرا کنید .

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 22:05:18
    پاسخ
    6 1

    خودرو گران است ، بنزین چرا باید گران شود ؟

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 22:05:31
    پاسخ
    9 1

    ما ناامیدیم از اصلاح

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 22:05:39
    پاسخ
    4 1

    خوب که چی ؟

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 22:09:07
    پاسخ
    8 2

    نظر ما برای کسی مهم نیست . ما معمولیا

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 22:11:30
    پاسخ
    7 1

    باز باید بریم سر کار ؟

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 22:26:18
    پاسخ
    1 1

    موافق کارت سوخت هستم

  • رامین
    شنبه 23 دی 1396 - 23:02:18
    پاسخ
    1 1

    گفتین نظر بدین گفتم به چشم، اما نظر در مورد چی در مورد مرگ تدریجی، آقا کارت نمیخایم، بنزین هر چی کرمت میکشه ببر بالا، تا مردم خودشون فکری به حالشون کنند که شما فکرتون همه جا هست، غیر مردم

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 23:24:37
    پاسخ
    1 1

    تو ازن مملکت هر شخص نالایقی مر پستی تکیه زده هر موقع دوست داشت میگه مردمو .... و هر موقع دوست نداشت میگه مردمو .... از ای کارت سوخت چند بار باید افراد مختلف بخورند و ...

  • بی نام
    شنبه 23 دی 1396 - 23:24:38
    پاسخ
    4 1

    فقیر ترین کشورهای دنیا هم از کارت سوخت استفاده نمی کنند کارت سوخت جزکاسبی برای عده ای هیچ ثمری ندارد

  • بهزاد
    یکشنبه 24 دی 1396 - 00:41:49
    پاسخ
    0 3

    به نظر من لیتری 4000 تومان بشه عالیه،ماشین های زیر 50میلیون هم سهمیشون کمتر بشه چون بیشتر هوا رو آلوده میکنن

  • بی نام
    یکشنبه 24 دی 1396 - 09:53:10
    پاسخ
    1 1

    نتیجه تصمیمات یک شبه میشه یک روز کارت سوخت بره ، یک روز کارت سوخت بیاد

  • بی نام
    یکشنبه 24 دی 1396 - 10:15:41
    پاسخ
    2 1

    هرگز موافق نیستم. والسلام. چون سوغات دولت قبلی است و چه بد سوغاتی

  • امیررضا
    یکشنبه 24 دی 1396 - 10:46:11
    پاسخ
    1 1

    با سلام برای ما که بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده میکنیم بله

  • روح الله
    یکشنبه 24 دی 1396 - 11:05:24
    پاسخ
    1 1

    ایشالا همه چی به نرخ واقعیش برگرده مگه ما درامدمون مثل نرخ فوب یا خلیج فارس هست که مارو با اونها مقایسه میکنید اگه قراره اشتغال ایجاد شه ملت میگن باز اشکال نداره باعث رونق کار میشه وگرنه هیچ فایده ای نداره

  • مسعود
    یکشنبه 24 دی 1396 - 13:44:54
    پاسخ
    2 0

    وقتی همه دنیا به سمت جمع آوری دیتا میره و پردازش این دیتا میتونه در تصحیح تصمیگیری ها و اولویت بندیها کمک کنه، چرا ما نباید از این موضوع استقبال کنیم؟البته اگر اراده ای برای پردازش و بکارگیری این اطلاعات باشه

  • م
    دوشنبه 25 دی 1396 - 08:00:03
    پاسخ
    5 0

    مخالفیم اما نظر ما مهم نیست

  • بی نام
    دوشنبه 2 بهمن 1396 - 23:56:42
    پاسخ
    0 0

    ای کاش ذره‌ای ازخدا میترسیدید نظرهمه مردم طبقه3منفی هست مگه کسی فریادرسم هست

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین