مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید خطایی که جپارف در بازی با استقلال خوزستان انجام داد یک اتفاق عادی در فوتبال است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید رضا افتخاری پس از اتمام جلسه کمیته انضباطی درباره محرومیت سرور جپارف اظهار کرد: یک مقدار رسانه‌ها ماجرای جپارف را بزرگ کردند. رخ دادن چنین اتفاقاتی در فوتبال طبیعی است. خود جپارف هم در این جلسه حضور پیدا کرد و درباره خطایی که انجام داده بود، توضیحاتی ارائه کرد و گفت که کارش عمدی نبوده است. او اعلام کرد که گیر افتاده بود و هنگامی که خواسته بازیکن را رد کند، پایش روی او قرار گرفته است. او همچنین گفت که اگر به صحنه دقت کنند دستهایش بالا بود و عمدی در کارش نبود.

او افزود: ما در این جلسه اعلام کردیم که در این مدت که جپارف بازیکن استقلال بوده از او هیچ بدرفتاری ندیدیم و اگر به بازی‌های گذشته او دقت کرده باشید جپارف بازیکن حرفه‌ای است. یک سوءتفاهم رخ داده بود و فکر می‌کنم با توضیحاتی که ما به کمیته انضباطی ارائه دادیم این کمیته تصمیم منطقی و درستی می‌گیرد.

مدیرعامل استقلال درباره این که چقدر صحبت‌های جپارف درباره صحبت‌های برانکو در خصوص محروم شدن جپارف در محرومیت یک ماهه او از سوی کمیته انضباطی تاثیرگذار بوده تصریح کرد: من صحبت‌های برانکو را شنیده‌ام. فکر نمی‌کنم که برانکو با صحبت‌هایش قصدی برای بر هم زدن آرامش تیم‌ها را داشته باشد. ما از این حرف‌ها زیاد شنیدیم و گوش‌مان پر است. همچنین بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و این صحبت‌ها روی آن‌ها تاثیر نمی‌گذارد. من توصیه می‌کنم که اگر آقایان قصد صحبت کردن دارند نام کسی را نیاورند. همان طور که ما در باشگاهمان حرمت همه را از بازیکن تا مربی و کادر باشگاه نگه می‌داریم. من حتما به مدیرعامل پرسپولیس می‌گویم که با اعضای باشگاهش صحبت کند و این موضوع را به آن‌ها تذکر بدهد.

افتخاری افزود: در حال حاضر استقلال و پرسپولیس دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند. ما خودمان باید به یکدیگر کمک کنیم تا تیم‌هایمان با قدرت در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند. نباید با این صحبت‌ها ذهن بازیکنان را درگیر مسائل جزئی کنیم. باید تمام تلاش‌مان این باشد که تیم‌هایمان با قدرت مقابل تیم‌های آسیایی قرار بگیرند. فکر می‌کنم با ادامه رقابت‌ها بازی‌ها حساس‌تر می‌شوند و بازی‌های خوبی از دو تیم شاهد خواهیم بود. ان‌شاءالله بتوانیم رضایت تماشاگران‌مان را هم جلب کنیم. همان طور که دیدید در هفته‌های اخیر، استقلال فوتبال خوبی را بازی می‌کند و مطمئنا تماشاگران هم راضی هستند ولی همان طور که در مصاحبه‌های قبلی هم گفتم تیم ما هنوز ۱۰۰ درصد برای لیگ قهرمانان آسیا آماده نیست.

او ادامه داد: امروز اعلام کردیم که دستیار شفر به ایران می‌آید تا کمک کند تیم بهتر از این شود. ما به دنبال یک مهاجم خوب خارجی هستیم اگر این بازیکن را جذب کنیم استقلال یکی از بهترین تیم‌های ایران می‌شود.

مدیرعامل استقلال در ادامه درباره وضعیت سجاد شهباززاده در این تیم گفت: سجاد شهباززاده دو پیشنهاد کتبی دارد. ذوب آهن اولین پیشنهاد سجاد شهباززاده و تراکتورسازی دومین پیشنهاد او بود. من به شفر اعلام کردم که این دو باشگاه شهباززاده را می‌خواهند. او از من فرصت تصمیم‌گیری خواست. قرار است ظرف امروز و فردا با شهباززاده صحبت کنم تا تکلیف او روشن شود و در نهایت به صورت کتبی تصمیمش را به ما اعلام کند.

افتخاری در پاسخ به این سوال که آیا در قرارداد شفر بندی مبنی بر انتخاب دستیار خارجی توسط خودش وجود دارد بیان کرد:‌ چنین بندی در قرارداد شفر موجود نیست ولی توافق کردیم که دستیاران مورد نظرش را می‌تواند به استقلال بیاورد، البته با قیمت مناسب و مورد تایید ما. خوشبختانه ما به دستیاران شفر همان حقوقی می‌دهیم که مربیان داخلی دریافت می‌کنند. آن‌ها ۱۰۰ درصد کیفیت فنی دارند. می‌توانید از بازیکنان درباره تمرین‌های ساناک بپرسید که چقدر در کار آن‌ها تاثیرگذار بوده است. مربی جامائیکایی باشگاه هم مربی خوبی است. بالاخره یک سرمربی باید یک تیم کامل داشته باشد تا بتواند تاکتیک‌هایش را پیاده کند. اگر همه کار روی دوش او باشد، ممکن است به این هدف نرسد. اگر کادر فنی استقلال تکمیل شود مطمئنا این تیم نتایج خیلی بهتری کسب می‌کند. در حال حاضر استقلال در کار تاکتیکی خیلی خوب ظاهر می‌شود. یکی دو نقطه ضعف در پست فوروارد داریم که ان‌شاءالله با آمدن بازیکن جدید حل می‌شود. ما دیشب (یک‌شنبه) هفت ساعت با شفر جلسه داشتیم و او چندین بازیکن را به ما معرفی کرد. ما از بین آن بازیکنان یک نفر را انتخاب کردیم و در حال مذاکره با باشگاهش هستیم و اگر باشگاهش رضایت دهد او به استقلال می‌پیوندد.

مدیرعامل استقلال درباره کیفیت کار پسر شفر اظهار کرد: پسر شفر آنالیزور است و بازی‌ها را به او گزارش می‌دهد. طبیعی است که خود شفر نمی‌رسد تمام این کارها را انجام دهد. به هر حال هر جا شفر بوده پسرش هم بوده و نمی‌توان پسر را از پدر جدا کرد. اگر این کار نتیجه دهد که پسر شفر می‌ماند وگرنه ما خودمان او را برمی‌گردانیم.

افتخاری در ادامه درباره صحبت‌های نکونام پیرامون طلبش از باشگاه استقلال گفت: نکونام تلفنی با من صحبت کرده و بحث مطالباتش را مطرح کرد. من به او گفتم که صبر کند تا ما اقدامات لازم را انجام دهیم. هر موقع سرمایه لازم به باشگاه رسید، از او دعوت می‌کنیم تا مانند طلبکاران دیگر به باشگاه بیایند و با او مذاکره کنند. این طور نبوده که ما برای مثال به غلام‌نژاد بگوییم به باشگاه بیاید و با او توافق کنیم ولی به نکونام نگوییم. تعداد طلبکاران زیاد است و ما آن‌ها را در نوبت گذاشته‌ایم. من از دو سال پیش و قبل از این که آن‌ها به AFC بروند با طلبکاران وارد مذاکره شدم. بنابراین جزو برنامه‌هایمان هسته که باقی بدهی‌ها را هم پرداخت کنیم تا حساب باشگاه را از بدهی‌ها پاک کنیم. باشگاه هم راحت کارش را ادامه دهد. تمام وقت من را همین مسائل گرفته است. اگر این مسائل حل شود شما شاهد این خواهید بود که استقلال چه تیمی خواهد شد.

او درباره انتخاب کویت از سوی الهلال به عنوان میزبان دیدار مقابل استقلال گفت: ما خودمان هم اعلام کردیم که بازی‌ها ایران باشد. اگر به هر دلیلی فدراسیون زورش نرسید و نتوانستیم بازی را در ایران برگزار کنیم کشور ترکمنستان را به عنوان میزبان انتخاب می‌کنیم. من همین الان در کمیته بین‌الملل گفتم که به AFC نامه بزنند و ترکمنستان را به عنوان میزبان ما اعلام کنند.


256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =