سرپرست فرمانداری رودسر حمایت و جذب سرمایه‌گذار را از اولویت های کاری همه مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: حمایت و جذب سرمایه‌گذار برای تولید و ایجاد اشتغال باید از اولویت کاری همه مدیران دستگاه‌ها باشد.

علی وارسته بهداني ، فرماندار شهرستان رودسر در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رودسر گفت: در برنامه ششم توسعه دو شاخص مهم جمعیت و محرومیت برای تقسیم اعتبارات موردتوجه برنامه ریزان کشوری قرار گرفته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود از اعتبار بودجه حدود 30میلیارد تومان برای رودسر در سال جاری خبر داد و افزود: تخصیص این اعتبارات از محل اعتبارات تملک دارایی هاي سرمايه اي ، ماده 180و سه درصد نفت و گاز بوده که نسبت به سنوات گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با توصیه به مدیران دستگاه‌ها به منظور تلاش برای جذب اعتبارات اختصاص‌یافته ، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها باید با سازمان مربوطه خود ارتباط بیشتری داشته و اعتبارات بیشتری را جذب نمایند و همچنین در ارتباط با پروژه ها نظارت و کنترل لازم را داشته باشند .

وی حمایت و جذب سرمایه‌گذار را از اولویت های کاری همه مدیران دستگاه های اجرایی دانست و افزود: حمایت و جذب سرمایه‌گذار برای تولید و ایجاد اشتغال باید از اولویت کاری همه مدیران دستگاه‌ها باشد تا با افزایش روند سرمایه‌گذاری در منطقه وضعیت کار و تولید در مسیر رشد قرار گیرد.

علی وارسته بهداني ،سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در پایان سخنان خود از تلاش همه مدیران دستگاه‌ها قدردانی کرد و افزود: همه باید در فضای همدلی و همکاری در راستای اهداف نظام و تحقق برنامه‌های دولت تلاش نماییم و همواره پیگیر امور باشیم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =