ملی‌پوش بلغارستانی دلخور از برخورد مسئولان والیبال شهرداری ارومیه/ گنوف: دیگر به ایران نمی‌آیم!

یاوور گنوف بازیکن تیم ملی والیبال بلغارستان با انتقاد از رفتار مسئولان ارومیه‌ای گفت: دیگر به ایران حتی به‌عنوان گردشگر هم نخواهم آمد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی و به نقل از سایت والی استوری، یاوور گنوف بازیکن تیم ملی والیبال بلغارستان که بعد از برخورد عجیب مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه با کشورش بازگشت در گفتگو با سایت تخصصی این رشته ورزشی گفت:از زبان بازیکنان هموطنم که در ایران بازی می‌کردند، شنیده بودم باشگاه‌ها وقتی بازیکن خارجی می‌آورند‌، خوب و جدی هستند که البته به نظر می‌رسد این موضوع برای باشگاه‌های دیگر و غیر از ارومیه اینگونه است.

گنوف افزود: دیگر حتی به عنوان توریست نیز به ایران نخواهم آمد. زیرا از رفتار مسئولین ارومیه‌ای ناراحتم.

وی در ادامه نیز اضافه کرده است: شهر ارومیه بهترین هواداران را در ایران دارد و برای هر بازی خانگی، کمتر از ۸ هزار تماشاگر به ورزشگاه نمی آیند. همچنین این شهر بهترین قدمت و یکسری بازیکن قدیمی در تیم‌های ملی داشته که در ارومیه متولد شده‌اند. اما به نظر می‌رسد کسانی که این باشگاه را هدایت می‌کنند می‌خواهند جلوی حیاتش را بگیرند و فصل بعد این شهر هیچ تیم باشگاهی نداشته باشد.

شایان ذکر است بازیکن بلغاری که برای بستن قرارداد با تیم شهرداری به ارومیه سفر کرده بود بدون اینکه مسئولین تیم وی را تایید یا رد کنند از حضور این بازیکن ملی‌پوش در تمرینات ممانعت به عمل آوردند تا گنوف با ناراحتی ارومیه را به مقصد کشورش ترک کند.

گفتنی است بعد از مورد قبول واقع شدن شکایت یوبومیر و دراگان تراویسا سرمربی و پاسور ایتالیایی توسط فدراسیون جهانی و نقره داغ شدن نماینده ارومیه در لیگ برتر، برخورد ناشایست مسئولان و مدیران این تیم با بازیکن بلغاری نگاه‌ها به والیبال ایران را تغییر داده است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =