معاونت سوادآموزی و کانون های فرهنگی مساجد تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به منظور بهره‌گیری از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد و استفاده از ظرفیت بالقوه ائمه جماعت مساجد معاونت سوادآموزی و کانون های فرهنگی هنری مساجد ،تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان گفت: این تفاهم نامه به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌ مساجد و ائمه جماعت مساجد به عنوان پایگاه‌های مستحکم آموزشی و فرهنگی فیمابین معاونت سوادآموزی و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در زمینه ریشه کن سازی بی‌سوادی و آموزش به گروه سنی 10تا 49 سال منعقد شده است.

هاشم دالوند در خصوص شیوه نامه اجرایی تفاهم نامه، افزود: این تفاهم نامه با هدف توسعه و تقویت فرهنگ کسب علم و دانش، شتاب بخشی به سوادآموزی و ریشه کن سازی بی‌سوادی در گروه سنی10تا 49سال و تشویق و ترغیب افراد محروم از نعمت سواد جهت حضور در کلاس‌های سوادآموزی امضا شده است.

ابدالی سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز با اشاره به اقدامات کانون‌های فرهنگی و هنری،گفت : شناسایی و معرفی نیروهای واجد شرایط همکاری ، شناسایی و ثبت نام در سامانه بانک اطلاعات افراد بیسواد و آموزش به گروه هدف از جمله اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در این تفاهم نامه است.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =