۰ نفر
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
لرستان به استقبال دهه فجر می‌رود

صبح امروز جلسه ستاد دهه فحر استان به ریاست استاندار لرستان در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این جلسه دکترخجسته پور معاون سیاسی امنیتی استاندار مجموعه برنامه های دهه فجر در استان را حول سه محور اصلی عنوان کرد و افزود: این سه محور شامل؛ معرفی ارزشهای انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم در همین راستا از تاریخ از 12 تا 22 ام بهمن ماه از جمله راهپیمایی وحدت آفرین 22 ام بهمن  که در راس همه آنها قرار دارد و محور سوم معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی می باشد.

دکتر خجسته پور با بیان اینکه امسال وارد سال 40 ام تاسیس نظام جمهوری اسلامی ایران می شویم، ابزار داشت: سوای از اهمیت و ضرورت اجرای برنامه های مختلف در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،عدد چهل همواره در آموزه های دینی ما نشان تکامل است لذا تبیین برنامه ها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید و نیز برنامه های کمیته های ستاد دهه فجر در همین راستا به صورت ویژه تری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در خصوص چهل سالگی درخت انقلاب اختصاص یک سال کاری از دهه فجر امسال تا دهه فجر سال آینده یکی از این برنامه های ویژه است.

در ادامه این نشست سایر مدیران دستگاه های اجرایی استان از جمله مدیران کل سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش، بنیاد شهید و کمیته امداد نیز نسبت به اعلام برنامه های خود در ایام الله دهه فجر پرداختند.

گفتنی ست: نکته مهم بیان شده در اظهارات مدیران استانی، تقارن ایام فاطمیه با ایام دهه فجر بود که در خصوص اجرای برنامه های هنری و استفاده از آلات موسیقی محدودیت ایجاد می کند و از طرفی شهرداری در خصوص آذین بندی شهر و نیز مدیران دستگاه های اجرایی در اجرای برنامه های متنوع خود هم خواهان بزرگداشت ایام فاطمیه بودند و هم خواهان شادی مردم  لذا این مساله ضرورت اتخاذ برنامه ای حساب شده در این ایام را ایجاب می کرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =