احیا کردن سرمایه گذاری موقوفات با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از احیاء موقوفات کشاورزی با همکاری جهادکشاورزی لرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، حجت الاسلام مرتضی خاکباز در نشستی دوجانبه با مهندس بازدار مدیر کل جهاد کشاورزی لرستان راه های احیاء موقوفات کشاورزی را مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست حجت الاسلام خاکباز گفت: موقوفات کشاورزی و زراعی ظرفیت و پتانسیل عظیمی است که با احیاء آنها می توان قدم بسیار ارزشمندی را در خدمت به کشاورزان و توسعه استان برداریم .

وی افزود: احیاء زمین های مزروعی در وهله اول بیشتر به نفع مردم منطقه و باعث رونق کسب و کار است که جهاد کشاورزی سهم بسیار مهمی در این امر می تواند داشته باشد.

بازدار مدیر کل جهاد کشاورزی استان نیز آمادگی خود را جهت توسعه و آبادانی بیشتر موقوفات و زمین های زراعی و باغات در کاشت نهال و آبیاری نوین اعلام کرد.

احیا کردن موقوفات و سرمایه گذاری با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان برای شروع کار نسبت به پروژه کاشت نهال و آبیاری نوین را در زمین های زراعی موقوفات شهرستان کوهدشت اقدام نماید.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی خاکباز گفت: در دیدار با ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان مقرر گردید جهاد کشاورزی برای شروع اولین کار خود را نسبت به پروژه کاشت نهال وآبیاری های نوین در زمین های زراعی شهرستان کوهدشت را انجام دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =