باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما از انتخاب مدیری برای اجرای برنامه «هفت» خبر داد.

ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در خصوص ویژه برنامه‌های دهه فجر این شبکه گفت: مطابق سال‌های گذشته برنامه «هفت» مروری به جشنواره فجر امسال خواهد داشت که شامل بررسی 22 فیلم، 2 مستند، فیلم کوتاه و یک انیمیشن است.

او ادامه داد: گروه تولید برنامه «هفت» از مدت‌ها پیش تلاش کردند با تمرکز بر آثاری که از خروجی جشنواره بیرون می‌‌آید گزارش‌های خوبی را برای مردم تهیه کنند.

کریمان در خصوص شایعاتی پیرامون انتخاب رضا رشیدپور و یا مهران مدیری برای اجرای برنامه «هفت» عنوان کرد: «هفت» به دلیل اینکه برنامه مهمی در رسانه است می‌توان آن را حوزه تعاملی بین مخاطب و سینما از منظر تلویزیون دانست و مورد توجه مجموعه رسانه‌های مکتوب است و برای اینکه تیراژ بهتری داشته باشند و مخاطب بیشتری جذب کنند به گمانه‌زنی‌ها، شایعات و موارد مختلف می‌پردازند.

او تصریح کرد: شبکه سه با هماهنگی و تایید معاونت سیما مهران مدیری را برای اجرای برنامه هفت انتخاب کرد و خوشبختانه ایشان انجام این مسئولیت مهم را پذیرفتند. اما آنچه پیش از این، اخباری منتشر شده بود مبنی برای انتخاب رشیدپور برای اجرای هفت تا الان چنین بحثی مطرح نبوده چراکه ایشان مسئولیت برنامه سنگین و پرمخاطب «حالا خورشید» در شبکه سه سیما را برعهده دارند.

کریمان در خصوص میزان دستمزد مجری برنامه «هفت» گفت: هنوز برنامه «هفت» را برآورد نکرده‌ایم و دستمزد مجری مشخص نیست؛ به همین خاطر بیشتر مسائل حاشیه‌‌ای است. این موضوع یک حوزه کارشناسی دارد و مجموع نظارت مدیریتی در داخل سازمان، بخش خصوصی و حوزه تهیه‌کنندگان سینما، برای سرمایه‌گذاری تصمیم می‌گیرند. اولین رکن ما در برنامه‌سازی جذب مخاطب، آرمان‌ها و اهداف نظام است و در این چارچوب‌ها به یک جمع‌بندی می‌رسیم؛ بنابراین هر هزینه‌ای که پرداخت می‌شود با مصلحت سازمانی تطبیق خواهد داشت.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    9 22
    بده برکت مافیا دیگه همه جارو گرفت
  • حمید آقایی A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    11 17
    مجری غیرجدی می خواستند تا سینما در سیما عرض اندام مهمی نکند
  • مجید A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    6 17
    دایره محدود انحصار يعني همین. انتظار شوخی های بی مزه مرد یکه تاز تی وی را داشته باشید...
  • بی نام GB ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    9 13
    رانت پول پارتی
  • بی نام A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    1 1
    باتمام احترام برای آقای مدیری.این کاریک سومدیریت اساسیه.قطعامدیری واسه یه برنامه چالشی انتخاب خوبی نیست.مگراینکه واسه نوشابه بازکردن اومده باشه که دراین صورت به خودش لطمه می زنه.هفت یعنی فراستی وجیرانی وبعدافخمی که فیلم های ضعیف ایرانی روبه چالش می کشیدند.خدایی برآیندپارسال سینمای ایران چی بود؟صفر.پول مفت بیت المال که هدررفت.امسال هم ازقرائن پیداست خبری نیست