یکشنبه 31 تیر 1397
یکشنبه 1 بهمن 1396 - 20:12:00 چاپ

فیلم | عضو شورای شهر تهران: فعالیت‌های اقتصادی سپاه و ارتش تعطیل شود

چند رسانه‌ای > فیلم - مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در واکنش به اعلام واگذاری 70 درصد از قراردادهای عمرانی شهرداری تهران به قرارگاه خاتم الانبیا گفت: انتظار می رود فعالیت های اقتصادی سپاه و ارتش طی فرایندی تعطیل شود. برد نهادهای نظامی در مناقضات شهرداری با استفاده از روابط و قدرت، باعث تکرار مشکلات مدیریت شهری می‌شود.

 

61261

 

12 دیدگاه
  • بی نام
    یکشنبه 1 بهمن 1396 - 21:26:42
    پاسخ
    9 64

    من توی دهنش میزنم که بخواهد علیه سپاه مقدس انقلاب اسلامی حرفی بزند

    • بی نام
      یکشنبه 1 بهمن 1396 - 23:46:48
      23 3

      بابا خشمگین.

    • بی نام
      دوشنبه 2 بهمن 1396 - 08:46:12
      9 2

      حتی اگه حرف حق باشه؟؟

  • بی نام
    یکشنبه 1 بهمن 1396 - 21:26:54
    پاسخ
    43 3

    خدا از دهنت بشنوه

  • بی نام
    یکشنبه 1 بهمن 1396 - 21:27:11
    پاسخ
    43 3

    البته که دوستان زورشون به خیلی از این نهادها نمیرسه و این نهادها پاسخگو نیستند ولی همینکه برخی مسئولان برخی معضلات را به زبان می آورند، از آن ها تشکر می کنم

  • بی نام
    یکشنبه 1 بهمن 1396 - 21:29:01
    پاسخ
    8 48

    آخه تو چیکاره ای؟ ترامپ کم بود تو هم شدی نوچه ی اون ؟؟

  • بی نام
    یکشنبه 1 بهمن 1396 - 22:20:03
    پاسخ
    6 15

    قابل قبول نیست. شورای شهر اجازه ندهد.

  • طلبه قمی
    یکشنبه 1 بهمن 1396 - 23:26:30
    پاسخ
    26 5

    این که حرف هایمان را از زبان اعضای شورای شهر می شنویم، بسیار خرسند کننده است. امیدواریم در عرصه عمل هم بدون دعوا و به شکل منطقی، پروژه اصلاحات را پیش ببرند.

  • بی نام
    یکشنبه 1 بهمن 1396 - 23:35:55
    پاسخ
    5 17

    سلام. شما رو به سخنان اقای جهانگیری معاون محترم رییس جمهور ارجاع می دهم که گفت ما به اختیار برخی طرح ها رو به سپاه می دهیم چون خوب انجام می دهند و بوده برخی کارها را ندادیم یا دادیم و پس گرفتیم.از توانمدیهای سپاه ارتش و همه قوا برای آبادانی کشور باید استفاده کرد.

  • طهرانی
    یکشنبه 1 بهمن 1396 - 23:49:22
    پاسخ
    4 31

    چون قرارداد های سپاه شفاف است علیه ان جو سازی می کنند

    • شاهان
      دوشنبه 2 بهمن 1396 - 16:13:07
      1 3

      شفاف؟ واقعا میگید و یا شوخی میکنید؟

  • بی نام
    دوشنبه 2 بهمن 1396 - 08:36:35
    پاسخ
    9 3

    هرکسی را بهر کاری ساختند نظامی و اقتصادی دو مقوله جداهستند

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین