یکشنبه 31 تیر 1397
سه شنبه 3 بهمن 1396 - 08:00:00 چاپ

فیلم |قُرُق پیاده‌رو ازسوی دستفروشان درچهارراه ولی‌عصر تهران

اخطار شهرداری به بساط‌گستران، هیچ نتیجه‌ای نداشته است

چند رسانه‌ای > فیلم - شهرداری تهران اعلام کرده از اول بهمن ماه، دستفروشان بخش جنوبی چهارراه ولی عصر را جمع آوری می کند ولی تا امروز خبری از ماموران شهرداری نیست. دستفروشان می گویند برای امرار معاش چاره ای جز بساط کردن کنار پیاده رو ندارند و حاضرند مالیات و عوارض این کار را به نهادهای قانونی بپردازند.

 

61261

 

11 دیدگاه
  • بی نام
    سه شنبه 3 بهمن 1396 - 08:57:56
    پاسخ
    10 8

    وقتی کار نیست چه کار کنند؟ من و برادرم با لیسانس بیکاریم و عرضه دستفروشی هم نداریم؛ نزدیک چهل ساله مه و ازدواج و خیلی چیزها رو بی خیال شدم از بی پولی و بخور و نمیری سر سفره بابامون می خوریم. مستاجر هم هستیم.

    • بی نام
      سه شنبه 3 بهمن 1396 - 15:21:25
      6 1

      هیچی بیان هرج و مرج را بندازن. اینم شد دلیل؟؟

    • بی نام
      سه شنبه 3 بهمن 1396 - 17:45:13
      5 1

      اگه قراره عوراض مالیات بدن,من هم مغازه رو جمع میکنم بیزحمت یه۴۰متر دونبش نگه دارید میخامش کرایشم میدم قانونی.. پیاده رو خواری یعنی همین بلبشووو

  • بی نام
    سه شنبه 3 بهمن 1396 - 09:08:01
    پاسخ
    8 1

    این مشکل در همه ی خیابان هایی که حالت مرکز خرید دارند وجود دارد. حتی خیابان های کوچک مثل خیابان پنجم نیروی هوایی.

  • بی نام
    سه شنبه 3 بهمن 1396 - 10:38:14
    پاسخ
    7 7

    مردم چکار کنند ؟؟؟ مجبورند به این صورت امرار معاش کنند .

  • بی نام
    سه شنبه 3 بهمن 1396 - 11:53:01
    پاسخ
    5 5

    بس بیچاره ها چه کنند

  • بی نام
    سه شنبه 3 بهمن 1396 - 15:22:29
    پاسخ
    7 0

    باید بساط همشون جمع شه من از این منطقه زیاد تردد میکنم و واقعا مزاحمت ایجاد میکنن. باید براشون حالت بازار مانند درست کنن تا برن اونجا نه وسط پیاده رو. همه چیمون گل و بلبله

  • بی نام
    سه شنبه 3 بهمن 1396 - 16:09:17
    پاسخ
    4 0

    زیر گذر مترو چهاراه ولیعصر تبدیل به یک بازار زیرزمینی شده است. با توجه به دسترسی های اضطراری محدود ، به نظر می رسد در صورت عدم توجه مسوولین در شرایط بحران شاهد فاجعه انسانی در این محل خواهیم بود. صرف دریافت هزینه از کسبه زیرگذر مترو نمی توان امنیت مردم را به خطر انداخت.

  • بی نام
    سه شنبه 3 بهمن 1396 - 22:24:55
    پاسخ
    6 0

    مالیات اصرف معبر عمومی رو بدن؟مگه حق دارن که معبرو تصرف کنن که حالا میخوان پولشو بدن

  • بی نام
    سه شنبه 3 بهمن 1396 - 22:29:36
    پاسخ
    7 0

    چهارراه ولیصعر خیلی زشت و افتضاح شده .من دیروز از انجا رد می شدم و با توجه به صحبت هایی که می شنیدم متوجه شدم اکثرا صاحبان مغازه ها هستن که برای فروش بیشتر وسایل خود رو در خیابان هم گذاشته اند .

  • بی نام
    چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 00:53:32
    پاسخ
    1 0

    شهرداری از مغازه دارانی که اجناس خود را در داخل پیاده روها بیرون از مغازه پهن میکنند ایا مبالغی دریافت میکند که با انها بر خورد نمیکند

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین