پنج شنبه 3 اسفند 1396
سه شنبه 3 بهمن 1396 - 18:45:48 چاپ

تبعات اعتراف طارمی به دروغگویی؛ وکیل سوئیسی، پرسپولیس را تهدید کرد

ورزش > لیگ برتر - وکیل سوئیسی باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات اخیر مهدی طارمی تهدید به انصراف از پیگیری این پرونده کرد.

به گزارش تسنیم، مهدی طارمی در آخرین اظهاراتش در مورد زمان عقد قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس (قرارداد فصل گذشته‌اش) مدعی شد این قرارداد را بعد از بازگشت از ترکیه و در واقع بعد از قرارداد با ریزه اسپور، امضا کرده است. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به فیفا مدعی شده بود با طارمی قبل از رفتن به ترکیه قرارداد امضا کرده بود.

طارمی مدعی شده که با هماهنگی با مسئولان باشگاه پرسپولیس و وکیلش به فیفا دروغ گفتند که قبل از عقد قرارداد با باشگاه ریزه اسپور قرارداد وی با باشگاه پرسپولیس امضا شده است. این صحبت‌های طارمی با واکنش وکیل سوئیسی باشگاه پرسپولیس که درگیر پرونده این باشگاه در فیفاست مواجه شده و او پرسپولیسی‌ها را تهدید کرده که از پیگیری این پرونده انصراف خواهد داد.

گویا اظهارات اخیر طارمی احتمال بخشیده شدن پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات تابستانی را به صفر رسانده است.
43 43

 

11 دیدگاه
  • بی نام
    سه شنبه 3 بهمن 1396 - 19:23:25
    پاسخ
    3 3

    طارمی برای پول پرسپولیسو نابود کرده ول کن هم نیست.

  • امید
    سه شنبه 3 بهمن 1396 - 19:35:44
    پاسخ
    2 5

    تبعات برنامه نود. وقتی میگم کیروشی پور دشمن پرسپولیسه واسه همینه. چه دلیلی داره، اسرار حقوقی یک باشگاه در یک برنامه تلوزیونی افشا بشه؟

  • بی نام
    سه شنبه 3 بهمن 1396 - 19:36:52
    پاسخ
    4 1

    طارمی کلا حرف نزنه بهتره.هر حرفی میزنه یه گندی بالا میاره.

  • بی نام
    سه شنبه 3 بهمن 1396 - 19:49:23
    پاسخ
    3 1

    خائن

  • بی نام
    سه شنبه 3 بهمن 1396 - 19:58:40
    پاسخ
    1 2

    خداداد عزیزی : پس از صحبت‌های من آقای هدایتی گفت که پول مهدی طارمی را می‌دهد و من به مهدی طارمی گفتم، خودت می‌دانی که چه تصمیمی بگیری. حتی گفتم آقای هدایتی اگر فردا صبح هم نصف پولی که می‌گویید را به طارمی بدهید، من او را فردا برای امضای قرارداد می‌آوردم. گفتم اگر می‌گویید یک میلیارد، 500 میلیون را بدهید یا اگر می‌گویید دو میلیارد، یک میلیارد آن را پرداخت کنید. گفتم حسین هدایتی کسی بوده که همیشه به پرسپولیس کمک می‌کنند و همه این را می‌دانند، اما اینکه بگوییم امضا کند و بعداً پول بدهید را قبول ندارم. گفتم من نیستم که باید قرارداد را امضا کند، مهدی طارمی است. با حرف هم پولی تهیه نمی‌شود و اگر می‌توانید سند، چک ضمانت‌دار یا چیزی بدهید.

  • چوب خدا
    سه شنبه 3 بهمن 1396 - 21:07:39
    پاسخ
    4 2

    انشالله یه جریمه سنگین در انتظار لنگه

  • بی نام
    سه شنبه 3 بهمن 1396 - 21:11:04
    پاسخ
    4 0

    طارمی از دو پنجره محروم کردی ول نمی کنی بابا برید دیه

  • بی نام
    سه شنبه 3 بهمن 1396 - 21:37:38
    پاسخ
    3 3

    با تشکر از عادل فردوسی پور جهت نابودی پرسپولیس

  • naser
    سه شنبه 3 بهمن 1396 - 23:12:34
    پاسخ
    2 1

    این چرا خیلی جاها عینک میزنه؟؟ احتمالا چشمش ضعیفه. شاید برای همین هم همیشه موغعیتای گلو هدر میده و هیچوقت گلزن خوبی نشده

  • بی نام
    سه شنبه 3 بهمن 1396 - 23:32:50
    پاسخ
    2 2

    خیلی ممنون آقای آقای گل موندم این پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس به چه بازیکنی می نازدیدند؟

  • رضا
    چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 07:16:02
    پاسخ
    3 3

    طارمی راهی رو رفت که قول میدم کمتر از دوسال دیگه از فوتبال محو میشه

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x