علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز گذشته برای سفری دو روزه وارد گیلان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی ربیعی در ابتدای سفر خود به همراه سالاری استاندار گیلان، محمود ایزددوست مدیر کل تعاون، کاروفاه اجتماعی استان گیلان، عباسی نماینده مردم رودسر و چابکسر در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه به جهت بررسی وضعیت اشتغال و همچنین مشکلات منطقه وارد شهرستان رودسر شدند.

در روز اول این سفر دو روزه مقام عالی وزارت وزیر کار از تعدای از پروژه های اشتغالزایی و... در شهرستان رودسر از جمله مجتمع رفاهی وزارت کار در چابکسر، مجتمع پذیرایی آهوان چابکسر و مجتمع مینا سرنگ در رودسر بازدید و پس از آن در جلسه کارگروه اشتغال با محوریت «تبیین طرح اشتغال فراگیر و روستایی» با حضور نمایندگان و مدیران در سالن غدیر استانداری گیلان شرکت کرد.

‍ از جمله اهداف و برنامه های سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گیلان حضور در کارگروه اشتغال این استان، راه اندازی و اعلام آغاز به کار طرح اشتغال روستایی، اعلام قابل دسترس بودن سامانه اشتغال فراگیر از شنبه هفته اینده و بازدید از چند پروژه عمرانی در سطح استان عنوان شده است.

از دیگر برنامه های وی در روز دوم این سفر (پنج شنبه پنجم بهمن ماه) می توان به دیدار و نشست با مسئوین شهرستان لنگرود، بازدید از طرح گردشگری چمخاله، بازدید از شرکت تعاونی کشتار صنعتی دام لنگرود، بهره برداری از طرح توسعه اشتغال روستایی در روستای محمودآباد ، بهره برداری از طرح توسعه اشتغال و توانمندسازی روستاییان در روستای سقالک سار اشاره کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 749064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =