افتتاحیه مسابقات قرآن ؛عترت و نماز دانش آموزی در خرم آباد

افتتاحیه مرحله شهرستانی سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد با شرکت دو هزارو 500دانش آموز برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد با اعلام این خبر گفت: مرحله شهرستانی سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در دو بخش دانش‌آموزان و فرهنگیان از یکم بهمن ماه آغاز به‌کار کرد.

اسداله عباس زاده افزود: این مسابقات در بخش شفاهی شامل رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه و اذان ویژه مقاطع متوسطه اول و دوم دختران و پسران از روز یک‌شنبه، یکم بهمن به مدت دو روز آغاز شده است، و بعد از آن مرحله کتبی این دوره از مسابقات قرآنی آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین، سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دوره ابتدایی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگیان تا پانزدهم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

عباس زاده تاکید کرد: در مرحله آموزشگاهی سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد بیش‌از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر شرکت کردند که بیش‌از دو هزار و ۵۰۰ نفر به مرحله شهرستانی راه پیدا کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 749071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =