دستگیری‌ متخلفین قبل از شکار غیر مجاز در منطقه گرین

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله از دستگیری 3 نفر عامل شکار غیر مجاز و کشف و ضبط 2 قبضه اسلحه شکاری مجاز و یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز از آنها در منطقه شکار و صید ممنوع گرین خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، طاهر فتح الهی با اعلام این خبر گفت: نیرو های یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله در حین گشت وکنترل در منطقه شکار و صید ممنوع گرین، جهت جلوگیری از تخلفات زیست محیطی در ارتفاعات دارپشم به 3 نفر متخلف برخورد نموده که پس از تعقیب و گریز، نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره موفق به دستگیری آنها شده و 2 قبضه اسلحه شکاری مجاز و یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز از این متخلفین کشف و ضبط نمودند.

فتح الهی افزود: پرونده این متخلفین پس ازبازجویی مقدماتی جهت سیر مراحل قضایی به دادگستری ارجاع و ادوات کشف شده از آنها تا صدور رای قطعی به صورت امانی زیر نظر سازمان نگهداری می شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله بیان داشت: پایش از زیستگاههای این شهرستان جهت جلوگیری از تخلفات شکار و صید، به صورت مستمر و مداوم ادامه دارد و با متخلفین زیست محیطی بدون هیچ گونه اغماضی به شدت برخورد خواهد شد.

فتح الهی از کلیه دوست داران محیط زیست تقاضا نمود هر گونه تخلف زیست محیطی را به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهندتا در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به آن اقدام شود.

 

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 749744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =