خبرگزاری صدا و سیما نوشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه فرید زکریا مدعی شد قدس از زمان داوود نبی پایتخت این رژیم بوده است!

به گزارش شبکه تلويزيوني سي ان ان؛ بنيامين نتانياهو در واکنش به پرسش فريد زکريا درباره تصميم دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا در به رسميت شناختن قدس اشغالي به عنوان پايتخت اسرائيل و مخالفت ها با اين تصميم گفت من چيزهايي را که آنها مي گويند درک مي کنم، آنها اشتباه مي کنند! اجازه بدهيد به شما بگويم که چرا اشتباه مي کنند؟

نتانياهو افزود دفتر من يعني دفتر نخست وزير اسرائيل کجا است؟ در اورشليم (قدس اشغالي) ! در کنار دفتر نخست وزير هم کنست يا پارلمان ما قرار دارد؟ پارلمان هم در اورشليم (قدس اشغالي) قرار دارد! در کنار کنست هم ديوانعالي اسرائيل قرار دارد اين ديوانعالي در کجا قرار دارد؟ در اورشليم (قدس اشغالي) قرار دارد! دولت در اورشليم (قدس اشغالي) مستقر است. اين مسئله به مدت هفتاد سال از زماني که اسرائيل تاسيس شده است، در جريان بوده است. اورشليم (قدس اشغالي) از زمان داوود پايتخت مردم يهود بوده است که به سه هزار سال پيش باز مي گردد. کاري که رئيس جمهور ترامپ کرد اين بود که با به رسميت شناختن تاريخ، تاريخ ساز شد! وي اين واقعيت هاي انکار ناپذير گذشته و کنوني را به رسميت شناخت.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 750173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    2 1
    عجب آدم بی شعوریه اگه قرار باشه تاریخ به رسمیت شناخته بشه که نصف کره زمین باید بشه ایران. نمونه این آدم، ما تو مملکت خودمون زیاد داریم. احمدی نژاد یکی از بهترین کپی های برابر اصله این آدمه. حرف زدن برای این جماعت یعنی چسباندن چند کلمه کنار هم بدون آنکه نیاز باشد مفهوم درستی از آن استنباط شود.
  • بی نام FR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    4 1
    حالا وقتی سال 2040 رسید بهت می گم دنیا دست کی خواهد بود
  • مسعود IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
    3 1
    تاریخ زمانی برایشان کاربرد دارد که به نفعشان باشد مثلا در باره تعلق کشور امریکا به سرخ پوستان نظرتان چیست که با قتل و نسل کشی امریکا را اشغال کردند نکته بعدی اینه که فبل از سه هزار سال چه قومی در این خاک بودند و زندگی میکردند اگر این نظر درست باشه پس باید نصف اسیا را بدن به ایران چون مرز امپراطوری قدرتمند ایران زمانی از هند تا مصر رسیده بود