مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از بهره برداری 89 پروژه عمرانی این اداره کل با اعتباری بالغ بر 647 میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر خبر داد

به گزارش  خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران مهندس عبداله بهادری ضمن اعلام اين خبر افزود: پيروزي انقلاب اسلامي ، ايران را در مسيري نوين قرارداد مسيري كه حيات اجتماعي و اقتصادي را در فضايي معنوي و روحاني به حركت واداشت. وي ادامه داد : در سه دهه پس از پيروزي انقلاب اسلامي بسياري از استعدادهاي نهفته بخش حمل و نقل مجال بروز پيدا نموده و فعاليتهاي بيشماري در بخش حمل و نقل جاده اي در استان بويژه در دولت يازدهم امكانات گسترده اي را براي توسعه ساير بخشها در استان بوجود آورده است.
مهندس بهادری به بهره برداري از پروژه هاي عمراني اين اداره كل در ايام دهه فجر اشاره و اظهار داشت : از اين رو اين اداره كل در ايام الله دهه مبارك فجر كه فرصت مغتمي است جهت تجديد بيعت و ميثاق با خون شهدا و ايثارگران انقلاب و مقام معظم رهبري توانست بيش از 732 واحد مسكن مهر و 89 پروژه در حوزه ساخت و توسعه راهها ، فنی و اجرایی و ساختمانهای دولتی با اعتباري بالغ بر 647 ميليارد ریال به بهره برداري برساند.
مديركل راه و شهرسازي مازندران در خصوص پروژه هاي راهسازي اين اداره كل عنوان نمود : تكميل شبكه راهها در شتاب بخشيدن به توسعه موثر بوده و سرمايه گذاري در اين زمينه از جمله سرمايه گذاري زيربنايي محسوب مي شود. از اين رو اين اداره كل در اين ايام 4 پروژه در حوزه ساخت و توسعه راهها از جمله احداث زیرگذر هفت تن قائم شهر ، احداث پل آکتیج کلا آمل _ بابل قدیم ، بهسازی محور آمل _ فریدونکنار و بهسازی راه پشت پلاژ جاده ساری _ خزرآباد را با اعتباری بالغ بر 99 میلیارد ریال به بهره برداري برساند .

مديركل راه و شهرسازي استان در خصوص پروژه هاي افتتاحي در بخش راه روستايي ياد آور شد : مازندران با توجه به نوع اقليم و شرايط توپوگرافي وبه طبع تنوع فراورده هاي كشاورزي ، مسئله راههاي مناسب روستايي به منظور حمل ونقل هرچه سريعتر ، آسانتر و در عين حال ارزانترين فرآورده ها به بازار مصرف يكي از اصلي ترين دغدغه هاي ذهني مسئولين محترم استان بوده ، لذا اين اداره كل از سال گذشته با مشاركت خوب روستاييان توانست عمليات بهسازي و آسفالت راههاي روستايي اين استان را به طور گسترده در دستور كار خود قرار دهد ، تاجايي كه بر اساس ارزيابي صورت گرفته جزو استانهای برتر در سطح كشور گرديد.
وي اضافه نمود : از اين رو در ايام الله دهه مبارك فجر امسال بيش از نيمي از پروژه هاي افتتاحي اين اداره كل در حوزه راه روستايي با همدلي ، حمايت و مشاركت عظيم روستاييان همراه بوده كه اين مهم نشان از اعتماد و اطمينان اين عزيزان به خدمتگزارانشان در مجموعه راه و شهرسازي دارد.
مهندس بهادری خاطر نشان ساخت : 83 پروژه در قالب بهسازي و آسفالت راه هاي روستايي به طول 167 كيلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر 257 میلیارد ریال از جمله پروژه هاي افتتاحي اين اداره كل در حوزه راه روستايي است.

وی بهسازی و آسفالت راه روستایی شیاده ، صورت ، کامیکلا ، گتاب ، آردکلا _ تجنک ، دیوا ( بابل ) و بهسازی و آسفالت راه روستایی تازه آباد ، احمدکلا و اجاکسر در ( بابلسر ) و همچنین راه روستایی پرکلا _ سمچول ( بهشهر ) ، محور سه هزار ( تنکابن ) ، راه روستایی برار ( چالوس ) و راه روستایی برد _ گلورد ( ساری ) و راه روستایی مرج _ یالرود و کلاونگاه در شهرستان نور از جمله پروژه های شاخص در حوزه راه روستایی می باشد که انشااله در ایام الله دهه فجر بهره برداری و مورد استفاده روستاییان قرار خواهد گرفت .
مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطرنشان ساخت : در حوزه مديريت فني و اجرايي نيز دو پروژه احداث ساختمان اداري با اعتباري بالغ بر 37 ميليارد ریال به بهره برداري مي رسد که احداث و تکمیل ساختمان بخشداری نارنجستان ( سوادکوه شمالی ) و آزمایشگاه و واحد فنی واقع در شهرستان ساری از جمله این پروژه ها می باشد .
مديركل راه و شهرسازي مازندران به پروژه هاي افتتاحي در بخش مسكن اشاره و اظهار داشت : يکي از نيازهاي مهم براي کشورهاي توسعه يافته و در حال توسعه ايجاد يک سيستم کارآمد شهري در تمامي ابعاد بوده که در اين ميان نقش مسکن به عنوان سرپناه براي هر انساني در اين جوامع مي تواند نقش تعيين کننده اي داشته باشد. وي يادآور شد : انشا الله در اين ايام بيش از 732 واحد مسكن مهر در مازندران با اعتباری بالغ بر 254 میلیارد ریال در شهرستانهای آمل ، بابل ، بهشهر ، تنکابن ، قائم شهر ، نور و بابلسر به بهره برداري مي رسد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 750494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =