فرماندارشوش: لزوم فعال شدن بخش اقتصادی در دستگاه های اجرایی شهرستان

سرپرست فرمانداری شهرستان شوش گفت: باید بخش اقتصادی در تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوص فعال شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "عدنان غزی" سرپرست فرمانداری این شهرستان در نشست شورای اشتغال شهرستان شوش که با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس و جمعی از مسوولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصادمقاومتی،تولید و اشتغال" گفت: از همه مسوولان انتظار می رود تا در موضوع اشتغال با حساسیت ویژه ای ورود پیدا کنند.

"غزی" بوجود آمدن بسیاری از مشکلات اجتماعی،فرهنگی و سیاسی در جامعه را ناشی از نبود شغل عنوان کرد و گفت: اگر موضوع اشتغال جوانان حل شود بسیاری از موضوعات جامعه مرتفع خواهد شد.

رییس شورای اشتغال شهرستان شوش گفت: باید زمینه ی ایجاد استقلال اقتصادی در شهرستان فراهم شود و این امر نیازمند تلاش جدی همه مسوولان می باشد.

وی با اشاره به بخشنامه صادره در خصوص ایجاد مشاغل خانگی روستایی و شهری و تخصیص اعتبارات ویژه در این خصوص گفت: همه ی دستگاه ها باید در راستای تحقق این امر وارد عمل شوند چرا که مردم از مسوولان در زمینه ی ایجاد اشتغال انتظارات زیادی دارند.

"غزی" بر معرفی رابطین اشتغال دستگاه های اجرایی شهرستان شوش در خصوص پیگیری موضوعات اشتغال نیز تاکید کرد.

وی گفت: تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان شوش تا 10 روز آینده نسبت به شناسایی و معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری دستگاه خود اقدام کنند.

همچنین "سیدراضی نوری" نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی نیز بر راه اندازی کمیته ی سرمایه گذاری و اشتغال در شهرستان شوش تاکید کردند.

وی گفت: مهمترین دغدغه ی مقام معظم رهبری حل مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان می باشد که از همه مسوولان شهرستان شوش انتظار می رود تا در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

"رقیه محمودی" سرپرست اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش نیز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 491 فرصت شغلی توسط دستگاه های اجرایی شهرستان در سامانه رصد اشتغال ثبت شده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 750884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =