مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) در دانشگاه آزاد اردبیل

حجت الاسلام مدبر، مسول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اردبیل در مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: حضرت زهرا (س) آیینه انسانیت است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حجت السلام سیف اله مدبر در مراسم سوگواری حضرت زهرای مرضیه (س) که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد، اظهاد کرد: علامه طباطبایی بحثی در باره ادب فاطمی انجام می دهد که قبل از اینکه به ادب فاطمی پرداخت کند به تعریف خود ادب می پردازد.

وی افزود: ادب یعنی تمام اعمال خود را به توحید مزین کنیم و در واقع به اعمال خود لباس توحید بپوشانیم که با رعایت این موضوع می توان به ادب فاطمی نزدیک شد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: ادب فاطمی یعنی خارج نشدن از حدود اسلامی که ابعاد مختلف این موضوع را می تواند در تمام عرصه های زندگی حضرت زحجت السلام مدبر عنوان کرد: بانوی 18 ساله که با رفتار و کردار خود باعث دگرگونی جهان می شود و با نگاه کردن به اعمال ایشان مشخص می شود در تمام حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ... الگو می باشند.

وی تصریح کرد: حضرت زهرا (س) فقط مکتب تاریخی نیست بلکه آیینه انسانیت است و انسان ها نباید صرفا بعد تاریخی مکتب فاطمی را مورد توجه قرار دهند بلکه مکتب فاطمی را در زندگی خود وارد کنند و به فرامین آن حضرت عمل کنندهرا (س) ملاحضه کرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 751057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =