۰ نفر
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۰
افشای راز قتل زنی با ضربات چاقو

«خبرجنوب» نوشت: متهم یک پرونده جنایی که 13 سال بعد از ارتکاب قتل یک زن، در چنگ قانون گرفتار شد، صحنه جنایت را بازسازی کرد.سال 83 زمانی که جوانی با مادر دوستش درگیر شد نمی دانست که چه سرنوشت شومی در انتظارش است.


کارآگاهان پلیس آگاهی آباده برابر تماس تلفنی با مرکز 110 از قتل زن جوانی در منزلش باخبر شدند. ماموران پس از اطلاع از این موضوع به محل جنایت رفته و جسد زنی را مشاهده کردند. به دستور بازپرس پرونده جسد این زن به پزشکی قانونی انتقال یافت.
در جريان تحقيقات پليسي فرضيه هاي متعددي مطرح شد اما هيچ كدام به نتيجه نرسيد تا اينكه مأموران دريافتند این زن با يكي از دوستان پسر خود اختلاف داشته است. آنها اين بار فرضيه انتقامجویی را مدنظر قرار دادند. در چنين شرايطي مأموران بررسيهاي خود را ادامه دادند و اين بار به پسرجوانی شك كردند. او از زمان جنایت متواری شده بود. با مطرح شدن این موضوع ماموران تحقیقات خود را متمرکز کرده و به تازگی و پس از گذشت 13 سال از ماجرا توانستند این جوان را در اصفهان بازداشت کنند.
جنايت هولناك
تحقيقات كارآگاهان ادامه يافت و مدتي بعد سرنخهایی از این جنایت به دست آمد. در اين مرحله كارآگاهان به تحقيقات تازهاي دست زدند.كارآگاهان دريافتند كه وی در قتل این زن دخالت داشته است.اين مرد جوان به دستور بازپرس تحت نظر و سپس وقتي تحت بازجويي قرار گرفت، راز جنايت را فاش كرد.
متهم گفت: مدتي بود كه با مادر دوستم اختلاف شدیدی پیدا کرده بودم.
او مدام با من درگیر می شد.متهم ادامه داد: من و او از مدتها قبل سر مسائل مختلف با هم اختلاف داشتیم و مرتب دعوا میکردیم.
درگیریهای ما روزبهروز بیشتر میشد تا اینکه روز حادثه باز هم طبق معمول کار به مشاجره کشید.
من حین دعوا درحالیکه بهشدت عصبانی شده بودم کنترل خودم را از دست دادم و او را با چندین ضربه چاقو زدم. متهم در تمامی مراحل تحقیقات به قتل مادر دوستش اعتراف و مدعی شد به دلیل اختلافات قبلی دست به جنایت زده است.گفتنی است با اعترافات مرد جوان، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس برای وی صادر شد و تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده ادامه دارد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 751096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =