پیام‌های تسلیت علی‌اکبر ولایتی و ابوذر ابراهیمی‌ترکمان برای درگذشت رضا مقدسی

علی‌اکبر ولایتی و ابوذر ابراهیمی ترکمان در پیام‌هایی درگذشت رضا مقدسی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی‌اکبر ولایتی در متنی که در صفحه اینستاگرامش منتشر شد، درگذشت رضا مقدسی را تسلیت گفت.  در متن پیام رئیس هئیت امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم، انا لله و انا الیه راجعون 

خبر درگذشت مدیر متعهد، متدین و فعال رسانه ای کشور، مرحوم رضا مقدسی که پس از تحمل بیماری دعوت حق را لبیک گفت موجب تاسف و تاثر گردید.

اینجانب درگذشت آن مرحوم را به جامعه رسانه ای و مطبوعاتی کشور، علاقه مندان و به ویژه خانواده ایشان تسلیت عرض نموده ، از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.»

رضا مقدسی پیشکسوت و مدیر ارشد رسانه ای، مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر و مدیر مسئول پیشین خبرگزاری خبرآنلاین صبح امروز جمعه ۱۳ بهمن پس از ماه ها تحمل بیماری، به دیار حق شتافت.

دکتر ابوذر ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در پیامی درگذشت مرحوم رضا مقدسی را تسلیت گفت. متن پیام دکتر ابوذر ابراهیمی ترکمان به این شرح است:

«باسمه تعالي
كل نفس ذائقه الموت

از شنيدن خبر رحلت دوست عزيزم مرحوم رضا مقدسي از مدیران متعهد، متدین ، دلسوز و اخلاق مدار در ايام سوگواري شهادت بانوي دو عالم حضرت صديقه كبري (س) بسيار متاثر شدم و هرگاه از حالش مي پرسيدم فقط پاسخش كلمه «خدارا شكر» بود ، اميدوارم خداوند پاداش لئن شكرتم لا زيدنكم كه همانا منزلت شاكر در نزد رب الارباب است را در حق اين برادر عزيز مستجاب نمايد.

از خداوند متعال غفران الهی و رحمت واسعه براي آن فقید سعید مسئلت نموده این ضایعه و فقدان آن عزیز را به علاقه مندان، اصحاب و فعالان رسانه ای ، بازماندگان و خانواده معزز تسلیت عرض می نمایم و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندم.»

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 751499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =