۰ نفر
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۲
قتل دوست صمیمی به خاطر یک شوخی

«خبرجنوب» نوشت: پرونده جوانی که دوستش را در میمند به قتل رسانده بود وارد مرحله تازه ای شد.

نيمه شب آخرین روزهای فروردین ماه سال جاری پيكر خونين جواني به بيمارستاني در میمند منتقل شد. او به دليل اصابت ضربه چاقو بهشدت مجروح شده بود و با وجود تلاش پزشكان ساعتي بعد جان خود را از دست داد. شواهد نشان ميداد يكي از دوستان صميمي متوفي عامل قتل اوست. به اين ترتيب تلاشها براي دستگيري وي آغاز شد اما او از محل گریخته بود و هیچ سرنخی از وی به جا نمانده بود. با توجه به حساسیت موضوع پرونده ای تشکیل و تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه عامل این جنایت آغاز شد. در حالی که بیش از چند ساعت از وقوع این ماجرا می گذشت ماموران توانستند این مظنون به جنایت را شناسایی و نامبرده را دستگیر کنند.
او در بازجویی ها اعتراف كرد چون دوستش با او شوخی کرده با وي درگير شده و او را به قتل رسانده است.
متهم گفت: من و مقتول از سالیان پيش از حادثه با يكديگر دوست بوديم و هیچگونه مشکلی با یکدیگر نداشتیم. من به او علاقه زیادی داشتم و هر روز یکدیگر را می دیدیم.
وي ادامه داد: شب حادثه جلوي خانهشان رفتم تا با او صحبت كنم. وقتي فهميد ميخواهم با او حرف بزنم گفت سوار ماشين شويم. سپس به گوشه ای خلوت رفتیم. او با من شوخی می کرد اما من آن شب در وضعیت خوبی نبوده و به شدت ناراحت بودم. هرچقدر از او خواستم که با من شوخی نکند بی فایده بود من هم عصبانی شدم و دو ضربه چاقو به او زدم.متهم ادامه داد: از شب تا صبح در خيابانها پرسه ميزدم و سپس به خانه رفتم و بعد از عوض كردن لباسهايم كه خون آلود شده بود فرار كردم.حالا هم پشيمانم و درخواست بخشش دارم.
گفتنی است از سوی بازپرس پرونده برای وی قرار بازداشت موقت صادر شد و بدین ترتیب این پرونده با صدور قرار به دادگاه ارسال شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 751531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اخبار شیراز A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    1 0
    چقدر الکی چون شوخی می کرد کشتمش