مدیر اداره بازرسی شهرداری اردبیل گفت: با توجه به این که رشوه، رشوه خواری و باج گیری به عنوان مخرب ترین معضل در جامعه و ادارت محسوب شده و اعتماد مردم به دستگاههای اداری را سلب می کند ، بنابراین رصد این گونه آفت ها در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ سید ابراهیم میرعباس زاده در نشست مشترک با مدیر و کارشناسان منطقه یک شهرداری اردبیل تصریح کرد: در راستای تایید شهردار اردبیل مبنی بر مبارزه با فسادهای اداری احتمالی در مجموعه شهرداری اردبیل، همچنان نظارت با هدف کشف تخلفات به شدت ادامه داشته و احصا هر گونه تخلفات اداری در دستور کارقرار دارد.

وی گفت: رشوه خواری جز بزرگترین خطاها در ایجاد فساد اداری است که به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست وبا کسانی که باج گیری می کنند باطبع برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر بازرسی شهرداری اردبیل از مدیران خواست تا عملکرد زیر مجموعه خود را به شدت رصد کنند تا چنین روزنه های فساد در شهرداری اردبیل متوقف شوند.

میرعباس زاه ضمن یادآوری این موضوع که با هیچ یک از مدیران مسئولان و کارشناسان تعارف نداریم و خارج از هرگونه تعارفات درون سازمانی با متخلفین برخورد خواهیم کرد گفت : تبانی نیز جز عناوین مجرمانه است که اگر در واگذاری ها ی نهاد شهرداری این تبانی ها شناسایی شود به جد برخورد قاطع خواهد شد.

مدیر اداره بازرسی شهرداری اردبیل بیان کرد: برای ارتقا سلامت اداری نیازمند همکاری تمام عوامل شهرداری اردبیل هستیم و در صورت ریشه کن کردن هرگونه فساد اداری به سوی توسعه ، عمران و آبادانی شهر خود پیش خواهیم رفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 751543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =