آغاز سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در آذربایجان‌غربی

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در آذربایجان‌غربی افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مراسم افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر صبح امروز با حضور محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در سینما آزادی ارومیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در آئین آغاز این مراسم گفت: امسال استان آذربایجان غربی در رویدادهای معتبر مربوط به تئاتر رتبه چهارم کشوری را به خود اختصاص داد ضمن اینکه شهر ارومیه از نظر تعداد تماشاگران تئاتر در کشور نمونه و زبانزد است.
وی افزود: بزرگ‌ترین مشکل سینماهای استان فقدان توجه مالکین سینماها به روزآمدسازی آنهاست بطوریکه از ۱۹ سالن سینمای استان فقط ۳ سالن قابل استفاده است و مابقی از وضعیت مطلوبی قرار ندارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: آذربایجان غربی در بحث فیلم کوتاه و انجمن سینمای کوتاه در کشور بسیار فعال و موفق بوده است.
وی اضافه کرد:فیلم‌های جشنواره از امروز تا ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته خواهد شد که در نوبت صبح برای عموم مردم رایگان خواهد بود.

گفتنی است، ٢٧ فیلم از فیلم های جشنواره فجر از تاریخ ١٤ لغایت ٢٢ بهمن ماه در سینما آزادی ارومیه اکران می شود.

شایان ذکر است، این جشنواره ساعت ۱۰ روز شنبه ۱۴ بهمن در ارومیه افتتاح شد و روزانه ۳ فیلم در سینما آزادی این شهر نمایش داده می‌شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 751737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =