استاندارالبرز گفت: طی ۵ ماه اخیر موفق شدیم تا فرا تر از سقف پیش بینی شده وزارت کار ۴۰ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در استان البرز ایجاد کنیم و در آینده نزدیک به ۵۰ هزار فرصت برسیم.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز؛« دکتر محمدعلی نجفی» صبح دوشنبه در آیین افتتاح فاز دوم پالایشگاه غلات زر و پروژه های زیربنایی این پالایشگاه، همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر که با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و معانان؛ عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در مجتمع تولیدی زر اظهارداشت: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر در کنار کارگران و مدیران شرکت زر و همه میهمانان کشوری هستیم که بحث تولید هایتک و بیوتکنولوژی برای آنان حایز اهمیت بوده است.
وی افزود: البرز در صنایع فناوری مدرن و هایتک و دانش بنیان توسعه پیدا کرده است و به ویژه در دولت دوازدهم آمار امیدوارکننده ای حاصل شده است.
دکتر نجفی ادامه داد: در ۵ ماه اخیر در رفع موانع تولید گام های خوبی در استان برداشته است؛ امروز استان البرز در استفاده از منابع رونق تولید از رتبه بیست و هفتم در شهریور به رتبه اول رسیده است وبالاترین تسهیلات را جذب کرده است که مرهون تلاش گران جامعه تولید و فناوری است.
وی بیان کرد: اشتغالی که دولت برای ما تعیین کرده بود ۳۳ هزار شغل بود که طی ۵ ماه اخیر ۴۰ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی داشته ایم و امید می رود به ۵۰ هزار فرصت شغلی برسیم و با برندی شاخص در کشور رکورد بزنیم.
دکتر نجفی گفت: در استان البرز در بخش های کشاورزی بیش از ۱۰ موسسه ملی و تحقیقاتی کشور و دانشکده پردیس کشاورزی و منابع طبیعی کشور و... در این استان واقع است و تلاش می شود جزو ۵ استان برتر در تمامی بخش ها شود.
صبح امروز فاز دوم های فروکتوز غلات زر و بزرگترین تصفیه خانه صنعتی در کشور با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، دبیر شورای عالی امنیت ملی، عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، استاندارالبرز و جمعی از مسئولان افتتاح شد. فاز نخست این طرح سال گذشته در سفر رئیس جمهور به استان البرز افتتاح شده بود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =