مدیر کل هواشناسی البرز با بیان اینکه طی چند روز گذشته هوای این استان در وضعیت ناسالم قرار داشت، گفت: در2 روز آینده استمرار آلاینده ها و غلظت هوا پیش بینی می شود.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از ایرنا،منصور رحمانیان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بررسی آخرین الگو های پیش یابی هواشناسی حاکی از استقرار جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی است که پیآمد آن آسمانی قسمتی ابری همراه با یخبندان صبحگاهی خواهد بود.
وی ادامه داد:روند افزایش غبار و رشد آلاینده ها را تا ظهر فردا در استان البرزشاهد خواهیم بود که کیفیت هوا را در البرز تا سطح ناسالم قرار خواهد داد.
این مسئول بیان داشت: با ورود سامانه فرابار شمالی با تغییر سوی جریانات از فردا ظهر شاهد روند کاهش بطئی آلودگی و بارش های خفیف و پراکنده (ارتفاعات استان بصورت برف خفیف) در روز چهارشنبه و پنجشنبه خواهیم بود.
وی وضعیت هوای امروز البرز را،صاف تا قسمتی ابری، هوا آلوده، اواخر وقت وزش باد و افزایش ابر فردا چهارشنبه بعضی مناطق به ویژه ارتفاعات احتمال بارش خفیف شبانگاهی و پس فردا پنجشنبه قسمتی ابری تا ابری ، وزش باد، به تدریج بعضی مناطق بارندگی خفیف ، ارتفاعات در بعضی ساعات بارش خفیف و پراکنده برف و باران اعلام کرد.
وی گفت: کمترین و بیشترین دمای هوای امروز البرز بین 1 تا 12 درجه بالای صفر و دمای 2 روز آینده این استان بین 3- تا 12 بالای صفر پیش بینی می شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =