دوشنبه 30 بهمن 1396
چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 11:23:16 چاپ

علی کریمی روی دگمه رگبار

وبلاگ > زهرابی، آرتین - من هم مال این آب و خاکم و زبانم فارسی است. چرا صدایت به گوشم نمی رسد؟ یا صدایت را بلند کن یا گوش مرا تحریک کن!

نصرت رحمانی شاعر زمانه و خالق واژه های کوبنده و تاثیرگذار،جمله ای قشنگ دارد؛

1--بحث این است اگر تو می خواهی حرف بزنی، خوب، من هم مال این آب و خاکم و زبانم فارسی است. چرا صدایت به گوشم نمی رسد؟ یا صدایت را بلند کن یا گوش مرا تحریک کن.

2-و این گونه است که صدای علی کریمی به خوبی به گوش نمی رسد. حرف های او منقطع و پراکنده است؛ هیچ نمی فهمیم چه می گوید. کجا را می خواهد بزند؟ منظورش با کیست؟فدراسیون فوتبال،عادل فردوسی پور،کی روش،طرفداران فوتبال مدرن و ... کریمی چه کسانی را به رگبار می بندد؟

3-علی کریمی ظاهرا در سیمای یک مرد معترض ظاهر شده اما او قواعد اعتراض را با جمله های بریده و شلخته اشتباه گرفته است؛این گونه صدای او به هیچ کس نمی رسد. با این شیوه،کریمی مثال اسلحه ای است که روی منوی اتوماتیک تنظیم شده و بی هدف،فقط همه جا را به رگبار می بندد!

4- نصرت می نویسد یا صدایت را بلند کن یا گوش مرا تحریک کن؛ فعلا فقط صدای کریمی بلند است،گوش ما اما تحریک نشده... 

 

کلید واژه‌ها : علی کریمی - شعر - فوتبال -
8 دیدگاه
  • farzin khaleghi
    چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 11:31:46
    پاسخ
    18 11

    علی کریمی کارش درسته .

  • سعید
    چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 12:15:23
    پاسخ
    17 11

    علی کریمی اسطوره است تو هر کشوری بود حلوا حلواش می کردند در آلمان بکن بائر و رومنینگه در فدراسیون و بایرن مونیخ سمت دارند و سفیر ورزشی آلمان هستند ولی در ایران چی این بدبخت باید از این تیم به اون تیم بره حرفهاش هم اصلا منقطع نیست

    • بي نام
      پنجشنبه 19 بهمن 1396 - 12:07:34
      2 0

      بي خيال. هيچ جاي دنيا شخصي كه بي احترامي مي كنه وتهمت مي زنه رو تحويل هم ني گيرند. هيچ جاي دنيا مثل امثال شما الكي از يك نفر طرفداري نمي كنن.

  • بی نام
    چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 12:40:06
    پاسخ
    17 8

    علی کریمی زمانی که نیاز بود صداشو مردم بشنون کاری کرد که خیلیا جرات نداشتن حمایتش میکنیم تا این فساد به گوش همه برسه

  • حسن
    چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 13:19:16
    پاسخ
    5 11

    علی کریمی اول این سال فوتبالی برای سایپا کار نکرده کمی داد و بداد کرد دو میلیارد پول گرفت

  • بی نام
    چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 13:32:13
    پاسخ
    15 8

    غلی کریمی تنها نیست

  • بی نام
    چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 13:39:33
    پاسخ
    8 12

    احسنت...مختصر و گویا

  • محسن
    چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 16:24:55
    پاسخ
    10 15

    دقیقا ، اگه من جاش بودم قبل مربیگری یه کلاس فن بیان میرفتم که جونم برای گفتن یه جمله درنیاد

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین
x