دوشنبه 23 مهر 1397
چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 11:23:16 چاپ

علی کریمی روی دگمه رگبار

وبلاگ > زهرابی، آرتین - من هم مال این آب و خاکم و زبانم فارسی است. چرا صدایت به گوشم نمی رسد؟ یا صدایت را بلند کن یا گوش مرا تحریک کن!

نصرت رحمانی شاعر زمانه و خالق واژه های کوبنده و تاثیرگذار،جمله ای قشنگ دارد؛

1--بحث این است اگر تو می خواهی حرف بزنی، خوب، من هم مال این آب و خاکم و زبانم فارسی است. چرا صدایت به گوشم نمی رسد؟ یا صدایت را بلند کن یا گوش مرا تحریک کن.

2-و این گونه است که صدای علی کریمی به خوبی به گوش نمی رسد. حرف های او منقطع و پراکنده است؛ هیچ نمی فهمیم چه می گوید. کجا را می خواهد بزند؟ منظورش با کیست؟فدراسیون فوتبال،عادل فردوسی پور،کی روش،طرفداران فوتبال مدرن و ... کریمی چه کسانی را به رگبار می بندد؟

3-علی کریمی ظاهرا در سیمای یک مرد معترض ظاهر شده اما او قواعد اعتراض را با جمله های بریده و شلخته اشتباه گرفته است؛این گونه صدای او به هیچ کس نمی رسد. با این شیوه،کریمی مثال اسلحه ای است که روی منوی اتوماتیک تنظیم شده و بی هدف،فقط همه جا را به رگبار می بندد!

4- نصرت می نویسد یا صدایت را بلند کن یا گوش مرا تحریک کن؛ فعلا فقط صدای کریمی بلند است،گوش ما اما تحریک نشده... 

 

کلید واژه‌ها : علی کریمی - شعر - فوتبال -
12 دیدگاه
  • farzin khaleghi
    چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 11:31:46
    پاسخ
    22 13

    علی کریمی کارش درسته .

  • بی نام
    چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 11:34:03
    پاسخ
    2 1

    آنقدر گند همه جا را برداشته که هر جا را بزند دمش گرم.

  • سعید
    چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 12:15:23
    پاسخ
    21 13

    علی کریمی اسطوره است تو هر کشوری بود حلوا حلواش می کردند در آلمان بکن بائر و رومنینگه در فدراسیون و بایرن مونیخ سمت دارند و سفیر ورزشی آلمان هستند ولی در ایران چی این بدبخت باید از این تیم به اون تیم بره حرفهاش هم اصلا منقطع نیست

    • بي نام
      پنجشنبه 19 بهمن 1396 - 12:07:34
      6 1

      بي خيال. هيچ جاي دنيا شخصي كه بي احترامي مي كنه وتهمت مي زنه رو تحويل هم ني گيرند. هيچ جاي دنيا مثل امثال شما الكي از يك نفر طرفداري نمي كنن.

  • بی نام
    چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 12:40:06
    پاسخ
    19 11

    علی کریمی زمانی که نیاز بود صداشو مردم بشنون کاری کرد که خیلیا جرات نداشتن حمایتش میکنیم تا این فساد به گوش همه برسه

  • حسن
    چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 13:19:16
    پاسخ
    7 12

    علی کریمی اول این سال فوتبالی برای سایپا کار نکرده کمی داد و بداد کرد دو میلیارد پول گرفت

  • بی نام
    چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 13:31:49
    پاسخ
    1 2

    علی کریمی تنها نیست

  • بی نام
    چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 13:32:13
    پاسخ
    17 10

    غلی کریمی تنها نیست

  • بی نام
    چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 13:32:33
    پاسخ
    1 0

    تو چی می گی بابا

  • بی نام
    چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 13:39:33
    پاسخ
    9 12

    احسنت...مختصر و گویا

  • محسن
    چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 16:24:55
    پاسخ
    13 15

    دقیقا ، اگه من جاش بودم قبل مربیگری یه کلاس فن بیان میرفتم که جونم برای گفتن یه جمله درنیاد

  • امیر
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 01:50:02
    پاسخ
    6 0

    ممنونم از شما. چقدر خوب و کوناه به اصل موضوع پرداختید. آقای کریمیما هنوز نفهمیدیم اعتراض شما به چیست؟ اول گفتید داور. بعد شد فدراسیون و بعد که مدارک کافی نداشتید بند کردید به سرمربی تیم ملی. شما با کی روش قابل مقایسه هستید؟ هنوز مدرک مربیگری نداری آقای کریمی. واقعا منطق هم چیز خوبی است

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین