در روز سه‌شنبه 17 بهمن، پربازدیدترین خبر به گفت‌وگویی با هاشمی طبا اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره تعطیلی مدارس و واکنش عادل فردوسی‌پور به توهین علی کریمی بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، گپی با هاشمی‌طبا؛ از بی‌ادبی بنی‌صدر تا اعدام‌های انقلابی با بازدید زیاد کاربران همراه شد. اختلاف‌نظر زنان سیاستمدار درباره نیت «دختران خیابان انقلاب» برای دنبال کنندگان این جریان اهمیت زیادی داشت. اظهارنظری درباره یارانه ها از سوی سخنگوی دولت با عنوان مجلس ‌نیازمندان ‌یارانه را مشخص‌ کند نظر کاربران را جلب کرد.

در سرویس اقتصاد، جزییات تازه از حادثه سانچی پربازدیدترین خبر بود. فنر ارز تا کجا رها می‌شود؟ دیگر خبری بود که بازدید زیادی داشت. نقل قولی از رییس بانک مرکزی با عنوان ترامپ بازار ارز را ملتهب کرد دیگر خبری بود که با استقبال کابران همراه شد.

در سرویس فرهنگ، درگذشت بازیگر مشهورِ تلویزیون و تئاتر پربازدید شد. اظهارنظری از بازیگر «معمای شاه» با عنوان دوران مافیای شریفی‌نیا در سینما تمام شده است نظر کاربران را به خود جلب کرد. واکنش تند تهیه‌کننده «لاتاری» به کارشناسی که در تلویزیون به خلیج فارس گفت خلیج هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه، اخبار مربوط به آتش سوزی ساختمان شرکت تولید نیروی برقی حرارتی، بازدید زیاد کاربران را به همراه داشت. نکته‌هایی درباره سرطان ریه نیز هشداری دوباره برای سیگاری‌ها بود. سونا و جکوزی ۳۰ میلیارد تومانی در زیرزمین امام‌زاده‌ای در ونک هم کنجکاوی کاربران را برانگیخت.

در سرویس بین‌الملل، خبر رسید که احمد جرار پس از هفته‌ها تعقیب به شهادت رسید. این‌که هیلی بار دیگر با نماینده روسیه درگیر شد هم نظر کابران زیادی را جلب کرد. نقل قولی از عریقات خطاب به هیلی دیگر خبری بود که با استقبال کاربران همراه شد.

در سرویس ورزش، واکنش عادل فردوسی‌پور به توهین علی کریمی نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد. نظر ستاره ایرانی استرالیا درباره حضور در تیم ملی ایران پربازدید بود. مطلبی با تیتر برای علی کریمی که حالا عصیانگر شده است، کنجکاوی کاربران را برانگیخت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، علی دایی غافلگیر شد پربازدید شد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =