سومین سمینار آموزشی آشنایی با مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM) با حضور کارشناس اعزامی سازمان بنادرودریانوردی در بندرامیرآباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از بهشهر ؛ مدیربنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با بیان اینکه هدف از این سمینار آموزشی طراحی و پیاده سازی BPM در سازمان بنادر و دریانوردی می باشد گفت مدیریت فرایندهای کسب و کار یک رویکرد یکپارچه می باشد که هدف آن، بازنگری فعالیتهای کلیدی سازمان در قالب فرایندهایی است که سازمان را قادر می سازد با ارزیابی مداوم، ارزش بهینه ای را برای سازمان و مشتریان نهایی خلق کند.

مهندس سیاوش رضوانی مدیریت فرایند کسب و کار را یک رویکرد مدیریتی فرآیند محور در سازمان ها دانست که با سازماندهی وظایف سازمانی به شیوه ای بهینه ، به کاهش هزینه کل، کنترل ریسک و حفاظت از مالکیتهای ذهنی کمک می کند .

وی با اشاره به اینکه شناسایی و مدلسازی فرآیندها یکی از گامهای مهم و حیاتی پیاده سازی BPM درسازمانها می باشد بر مدلسازی فرایندها با هدف شناسایی و رفع مشکلات موجود جهت پیدا کردن راهکارهای مناسب تأکید کرد.

در ادامه این سمینار خانم دکتر امیری از کارشناسان اداره مهندسی فرآیندهای سازمان بنادرودریانوردی با بیان اصول و ساختار مدیریت فرآیندهای کسب و کار ، به تبیین چرخه حیات و تقسیم بندی چارچوبهای پیاده سازی مدیریت فرآیندهای کسب وکار بر اساس دیدگاه های مختلف از قبیل دیدگاه ملان ، مدل ایزو ۹۰۰۱ ، مدل APQC ، مدل BPMN وگروه اجرایی بین المللی خودرو IATF پرداخت.

لازم به ذکر است جزوه های آموزشی مربوط به این سمینار قبلا در اختیار کارکنان بندر قرار گرفته بود که بر اساس آن سوالاتی طراحی و به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =