۰ نفر
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
پروژه فضایی خالقان «بازی تاج و تخت»

خالقان سریال «بازی تاج و تخت» پا به دنیای «جنگ ستارگان» می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمپانی «لوکاس فیلم» مالک سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» اعلام کرد که دیوید بنیاف و دی‌بی‌ وایس پس از پایان سریال «بازی تاج و تخت» در سال ۲۰۱۹ کار روی پروژه «جنگ ستارگان» را آغاز می‌کنند.

هنوز جزییات دقیقی درباره این پروژه منتشر نشده است اما بر اساس اطلاعات موجود در این سری‌ فیلم‌ها داستانی جدا از داستان سری فیلم‌های اصلی «جنگ ستارگان» روایت می‌شود.

سازندگان سریال «بازی تاج و تخت» در بیانیه‌ای درباره ساخت این مجموعه به علاقه قدیمی خود به «جنگ ستارگان» اشاره کردند. در بیانیه آمده است: «در تابستان سال ۱۹۷۷ به کهکشانی دوردست سفر کردیم و از آن زمان تا کنون درباره آن رویاپردازی می‌کنیم.»

نکته مورد توجه اغلب علاقه‌مندان سینما تفاوت دیدگاه خالقان «بازی تاج و تخت» با فضای حاکم بر مجموعه «جنگ ستارگان» است. «بازی تاج و تخت» به دلیل خشونت عریان و صحنه‌های نامناسب شاید مطلوب خانواده‌ها نباشد در حالی که «جنگ ستارگان» در میان فیلم‌های خانواده پسند جایگاه مطلوبی دارد.

کاتلین کندی رییس کمپانی لوکاس فیلم درباره دلیل انتخاب وایس و بنیاف برای ساخت این مجموعه گفت: «این دو از بهترین داستان‌سریان هستند.»

از زمانی که دیزنی مالکیت لوکاس فیلم را به دست آورد و «جنگ ستارگان» را دوباره زنده کرد، برنامه‌ای بلندپروازانه برای گسترش دنیای «جنگ ستارگان» ارائه کرده است. امسال یک فیلم دیگر از دنیای جنگ ستارگان درباره هان سولو اکران می‌شود و قسمت پایانی سه گانه جدید نیز سال آینده عرضه می‌شود. در همین زمان دیزنی برای ساخت چندین پروژه تلویزیونی نیز برنامه‌ریزی کرده است.

این نخستین حضور عوامل «بازی تاج و تخت» در دنیای «جنگ ستارگان» نیست. پیش از این گوئندولین کریستی بازیگر نقش برین در سریال «بازی تاج و تخت» در دو فیلم «نیرو برمی‌خیزد» و «آخرین جدای» جلوی دوربین رفته بود.

امیلیا کلارک نیز در فیلم «هان سولو» نقش اصلی زن را بازی می‌کند.

منبع: بی‌بی‌سی/ ۷ فوریه

58241

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =