خانه ملت به نقل از یک نماینده مجلس نوشت: دستگاه های متولی باید بازار شب عید را کنترل کنند به ویژه در شرایط کنونی که قیمت ارز بالا رفته نباید به واسطه سوء مدیریت و به بهانه واردات بیش از حد قیمت ها افزایش یابد.

محسن علیجانی زمانی با تاکید بر ضرورت تنظیم بازار در ایام عید نوروز، گفت: هر ساله با نزدیک شدن به ایام عید نوروز دستگاه های مختلف همانند وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، شهرداری و میوه تره بار باید با یکدیگر همکاری و هماهنگی داشته باشند تا نیازمندی های مردم به اندازه کافی دیده شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود:دستگاه های متولی باید قیمت ها را کنترل کنند به ویژه در شرایط کنونی که قیمت ارز بالا رفته نباید به واسطه سوء مدیریت و به بهانه واردات بیش از حد قیمت ها افزایش یابد.

چالش عدم هماهنگی دستگاه های اجرایی و مدیریت یکپارچه و قوی

وی با بیان اینکه ما در کشور هیچ مشکلی نداریم به جز عدم هماهنگی دستگاه های اجرایی و مدیریت یکپارچه و قوی، ادامه داد: ایران منابع انسانی، قانون، کشور پهناور و منابع فراوان دارد، لذا باید مدیریت ها در کشور عملیاتی تر و جهادی تر شود تا بتوان رفاه را برای مردم ایجاد کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مجمع نمایندگان تهران و همچنین مجامع سایر استان ها مراقب هستند که قیمت ها کنترل  شود و فشاری بر مردم وارد نشود و اگر مسئله ای در بازار ایجاد شود، از وزارتخانه ها سوال می شود تا قوی تر عمل کنند.

35226

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =