با دستور رئیس جمهور اجرای برنامه ملی بازآفرینی شهری همدان آغاز شد

دکتر روحانی با حضور در وزارت راه و شهرسازی و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با استان‌های منتخب همدان، بوشهر، آذربایجان شرقی، تهران، فارس، کردستان، مازندران،‌ خراسان رضوی و اصفهان، دستور آغاز اجرای برنامه ملی بازآفرینی شهری را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ صبح امروز با دستور مستقیم دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور اسلامی ایران، برنامه ملی بازآفرینی شهری همدان به صورت رسمی همزمان با سراسر کشور آغاز به کار کرد.

نیکبخت استاندار همدان در ارتباط مستقیم ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه دولت و تدبیر و امید خطاب به رئیس جمهور گفت: یک هزار و 800 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی از سال 94 تاکنون برای نوسازی، بهسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده و نیازمند این استان هزینه شده است.

وی اجرای طرح بازآفرینی را یکی از اقدامات شایسته دولت تدبیر و امید دانست و افزود: در اجرای این طرح هم حقوق شهروندی به خوبی رعایت می شود و هم نوید بخش زندگی بهتر و ایمن شهروندان خواهد بود.

نیکبخت خاطرنشان کرد: در استان همدان اقدامات شایسته ای در دولت یازدهم و دوازدهم در ارتباط با بازسازی، نوسازی و توانمندسازی طرح های شهری انجام شده و می شود و هم اکنون حدود چهار هزار و 315 هکتار زمین در این استان برای اجرای طرح های نوسازی و بازسازی، آماده سازی و طرح مطالعاتی آن توسط مشاور انجام شده است.

استاندار همدان اضافه کرد: امروز با دستور رئیس جمهوری برنامه ملی بازآفرینی در محلات ناکارآمد شهری استان همدان در حدود 15 هزار متر مربع از زمین های استان همدان در پنج نقطه استان آغاز شد که چهار نقطه آن در شهر همدان و یک نقطه آن در شهر ملایر است.

نیکبخت یادآور شد: در سال های 83 تا 93 تنها 580 میلیارد ریال برای بازسازی طرح های شهری این استان هزینه شده بود.

 

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =