در روز پنجشنبه 19 بهمن، پربازدیدترین خبر به شناسایی و دستگیری جاسوس شوروی در سپاه اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره دستور جدید روحانی به رییس کل بانک مرکزی و توضیح بهرام رادان درباره رفتار زشت مسئولان المپیک زمستانی کره جنوبی بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، ماجرای شناسایی و دستگیری جاسوس شوروی در سپاه پاسداران توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد. اظهارنظری از بطحایی با عنوان حجاب‌ ربطی‌ به فلان‌ آخوند ندارد، متن قرآن است کنجاوی کاربران را برانگیخت. کنایه معنادار مطهری به مصاحبه تلویزیون با هاشمی‌شاهرودی دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس اقتصاد، ممنوعیت واردات کالا از چهار کشور برای کاربران اهمیت زیادی داشت. پایین آمدن نرخ سکه و روند کاهشی بازار ارز دیگر خبری بود که بازدید زیادی داشت. دستور جدید روحانی به رییس کل بانک مرکزی توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس فرهنگ، موج واکنش‌ها به حرف‌های محمدحسین مهدویان در «هفت» پربازدیدترین خبر بود. همچنین کاربران می‌خواستند بدانند توضیح بهرام رادان درباره رفتار زشت مسئولان المپیک زمستانی پیونگ‌چانگ چیست. گزارشی از نشست خبری فیلم سینمایی «اتاق تاریک» ساخته روح الله حجازی هم برای کاربران جالب توجه بود.

در سرویس جامعه، سوالی درباره علت کاهش بارش‌های ‌ایران بازدید زیادی داشت. نتیجه یک نظرخواهی از کاربران با عنوان کدام خیابان یا گذرگاه به نام مصدق شود مورد توجه قرار گرفت. علایم و نشانه‌های سرطان کبد نیز مخاطبان را با یک بیماری خطرناک آشنا کرد.

در سرویس بین‌الملل، احضار سفیر کره جنوبی به وزارت خارجه ایران در پی اقدام غیراخلاقی سامسونگ مورد توجه کاربران قرار گرفت. منصوب شدن سفیر جدید اسرائیل در اردن برای علاقه‌مندان به مسایل منطقه اهمیت زیادی داشت. حمله مرگ‌بار آمریکا به نیروهای بشار اسد دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، چگونه دفاع راست استقلال، آقای گل رکوردشکن پرسپولیس شد؟ برای هواداران سرخابی اهمیت زیادی داشت. اشتباه استراتژیک مهدی تاج هم مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت. علی علی‌پور در راه عباس‌زاده شدن نیز برای پرسپولیسی ها جذاب بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور، متلک‌های سنگین یک روزنامه به روحانی پربازدیدترین خبر بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =