سه شنبه 1 اسفند 1396
جمعه 20 بهمن 1396 - 11:30:55 چاپ

وزیر ارتباطات چگونه می‌تواند سامسونگ را تحریم کند؟

فناوری اطلاعات > فناوری اطلاعات و ارتباطات - صدا و سیما به نقل از وزیر ارتباطات گفته است در صورت عدم معذرت خواهی سامسونگ از ایران، تصمیم جدیدی گرفته می‌شود.

 

به گزارش خبرآنلاین، اما چه ابزاری در دست آذری جهرمی است تا بتواند کمپانی کره‌ای را وادار به عذرخواهی کند؟

ظاهرا «عدم ثبت گوشی‌های سامسونگ» در کارگروه رجیستری پیشنهاد ویژه وزیر بوده است که هنوز خبری از آن نیست.

آذری جهرمی دیروز پنجشنبه خواستار آن شده بود تا سامسونگ اشتباه خود را بپذیرد اما پس از گذشت مهلت داده شده، سامسونگ نه تنها عذرخواهی نکرده است، بلکه مدعی شده‌ که آنها 4 هزار گوشی را به کمیته بین‌المللی المپیک داده و آنها گوشی نوت 8 را به 4 ورزشکار ایرانی نداده‌اند.

به هر حال ایران همچنان اصرار دارد تا سامسونگ به دلیل رفتارش عذرخواهی کند چرا که 51 درصد از گوشی‌های در دست مردم ایران از نوع سامسونگ است و اگر این نوع موبایل رجیستر نشود، سامسونگ ضرر هنگفتی خواهد دید.

همچنین ممکن است مردم ایران کل محصولات سامسونگ را تحریم کنند که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، ضرر میلیارد دلاری نصیب کمپانی کره‌ای خواهد شد.

 

 

5656

 

مطالب مرتبط
16 دیدگاه
  • بی نام
    جمعه 20 بهمن 1396 - 11:42:12
    پاسخ
    29 64

    اخه یکی به این ... بگه ، ......اخه تو در حدی نیستی که بخواهی سامسونک را تحریم کنی

    • بی نام
      جمعه 20 بهمن 1396 - 12:58:43
      29 6

      ببخشيد دوست عزيز شما هم خيلي بي ... ور و بي .. دب هستي كه اينطور حرف ميزني

  • بی نام
    جمعه 20 بهمن 1396 - 11:49:13
    پاسخ
    60 16

    ای کاش این کار رو می کردیم. کاش واسه یک بار هم شده یک کار دسته جمعی می کردیم. چرا به غیرتمون بر نمی خوره آخه...

    • کژال
      جمعه 20 بهمن 1396 - 12:45:29
      44 3

      اگه غیرت داشتیم که لااقل همین خبرگزاری اون تبلیغات سامسونگ رو حذف میکرد... از ماست که بر ماست

  • مهناز
    جمعه 20 بهمن 1396 - 11:50:03
    پاسخ
    27 16

    به نظرم هم گوشي بايد رجيست شود وهم همه ملت ايران ازخريد انواع محصولات سامسونگ اجتناب كنيم.

  • بی نام
    جمعه 20 بهمن 1396 - 12:48:14
    پاسخ
    2 13

    تقصير احمدي نژاده

  • بی نام
    جمعه 20 بهمن 1396 - 13:12:10
    پاسخ
    6 4

    بجای سامسونگ گوشی اپل رو جایگزین کنید.

  • ممد
    جمعه 20 بهمن 1396 - 13:27:25
    پاسخ
    17 1

    وزیر ارتباطات چگونه می‌تواند سامسونگ را تحریم کند؟ همان گونه که ایران دنیا رو تحریم و منزوی کرده است.

  • بی نام
    جمعه 20 بهمن 1396 - 13:49:43
    پاسخ
    5 0

    شاید حکمتی درش هست که سامسونگ ما را بگیرن یه گوشی جدید به همه بدن

  • بی نام
    جمعه 20 بهمن 1396 - 14:08:36
    پاسخ
    16 4

    توهم قدرت ما رو گرفته ولی بیرون مرزها هیچی نیستیم.

  • میثم
    جمعه 20 بهمن 1396 - 14:52:00
    پاسخ
    5 7

    اقایون لطفا بخاطر 4 تا گوشی هدیه کل مردم ایران رو به بدبختی نندازین. نتیجه تحریم پژو و رنو چی شد؟ وارد شدن ماشینهای چینی و الودگی غیرقابل مهار هوا و اخرش هم برگشت مجدد به سوی رنو و پژو. نتیجه تحریم سامسونگ هم همونه.

    • بی نام
      شنبه 21 بهمن 1396 - 08:35:30
      2 0

      دردمون همینه که هر کی فقط به فکر خودشه...

  • عادل
    جمعه 20 بهمن 1396 - 15:34:40
    پاسخ
    9 3

    درخواست بدون منطق..معذرت خواهی بدون دلیل..واقعا که..شما دیگه که هستید؟...داره میگه ما مسئول تقسیم گوشیها نبودیم..حالا از چی عذرخواهی کنند..پیدا کنید پرتقال فروش را

  • حسین
    جمعه 20 بهمن 1396 - 15:35:58
    پاسخ
    5 1

    وایبر ما به جه روزی رسوندیم سرزمین کوروش رو

  • بی نام
    جمعه 27 بهمن 1396 - 12:16:02
    پاسخ
    0 0

    اگر وزیر ارتباطات به عوض تلاش برای تحویل دادن و گرفتن چند تا گوشی برود روی بام خانه و وزارت ارتباطات و به سبک غار نشینها با طبل و شیپور در اعتراض به سامسونگ پیام مخابره کند بهتره.

  • بی نام
    جمعه 27 بهمن 1396 - 12:19:54
    پاسخ
    0 0

    خیلی خفت بزرگی است که برای دادن و ندادن چند تا گوشی این همه تلاش و دست و پا میزنید و ممکنه مملکت را بفروشید تا چند تا گوشی بخرید.

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

آخرین مطالب
x