۰ نفر
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۵
سرنخ کشف قتل زن جوان آرایشگر

«خبرجنوب» نوشت: با گذشت سه سال از قتل مرموز یک زن جوان آرایشگر، پلیس جنایی به سرنخ هایی رسیده است که نشان میدهد یک مرد موبایل فروش در جریان این جنایت نقش داشته است.

رسیدگی به این پرونده از عصر ١٠ دی سال ٩٣ و درپی تماس زن جوان وحشت زده با پلیس جهرم آغاز شد. این زن باصدای لرزان گفت: «مشتری آرایشگاهی هستم که امروز صبح وقت داشتم. اما وقتی به اینجارسیدم با کمال تعجب دیدم در آرایشگاه باز است. هر چه مژگان- زن آرایشگر- را صدا زدم جوابی نداد و زمانی که وارد آرایشگاه شدم ناگهان با جسد مژگان روبهرو شدم.»
در پی این تماس تیمی از کارآگاهان جنایی راهی محل شدند وپس ازبررسیهای مقدماتی دریافتند زن جوان با اصابت جسم سخت به سرش کشته شده است. پس ازبررسیهای لازم، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و کارآگاهان جنایی، تحقیق دراین باره را دردستورکارقراردادند.
تا اینکه در ادامه تحقیقات مشخص شد ساعت سه بعدازظهر روز قبل و در حالی که زن جوان تک و تنها در آرایشگاه بوده، مردی وارد آنجا شده و وی را پس از آزار و اذیت به قتل رسانده و بعد هم گریخته است.
بررسی ها برای رازگشایی از این جنایت ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان جنایی جهرم متوجه شدند تلفن همراه زن آرایشگر در تهران فعال شده است و مرد میانسالی به نام سیروس از آن استفاده میکند.بدین ترتیب هویت فردی که از تلفن همراه استفاده میکرد شناسایی شد و کارآگاهان جنایی جهرم با دریافت نیابت قضایی راهی پایتخت شدند. آنها سرانجام روز گذشته سیروس را بازداشت کرده و او را برای تحقیقات به دادسرای جنایی تهران انتقال دادند.
اما مرد میانسال در نخستین جلسه تحقیق منکر جنایت شد و گفت: تا به حال در عمرم به استان فارس نرفتهام و زن آرایشگر را هم نمیشناسم. من مغازه موبایل فروشی داشتم اما ورشکست شدم و بعد از آن دستفروشی میکنم. تلفن همراه را هم مدتی قبل از یک دستفروش خریدم.با توجه به اینکه قتل در شهر دیگری رخ داده است، پرونده به همراه متهم دستگیرشده به دادسرای مربوطه ارسال شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =