یکشنبه 6 خرداد 1397
شنبه 21 بهمن 1396 - 14:45:20 چاپ

توضیحات شقایق دهقان درباره جدایی برادران قاسم‌خانی از مهران مدیری

فرهنگ > تلویزیون - ایسنا نوشت:‌شقایق دهقان از شایعه درباره اعتیادش، اختلاف برادران قاسم‌خانی با مهران مدیری و تاثیر آن در همکاری او با این کارگردان، سریال ساختمان پزشکان و... صحبت و اعلام کرد که این روزها مشغول داوری در برنامه «زمانی برای خندیدن» است.

شقایق دهقان با حضور در برنامه «من و شما» گفت: «من هرگز اعتیاد نداشته‌ام و از شنیدن این شایعه خیلی تعجب کردم. من در قسمتی از مصاحبه‌ام با یکی از سایت‌ها درباره نقش معتادی که در تئاتر خانم نازیار عمرانی داشتم صحبت کردم و همان قسمت پخش و این شایعه مطرح شد.»

دهقان با قاطعیت اعلام کرد که علاقه‌ای به باز کردن صفحه شخصی ندارد و ادامه داد: «شهامت این را که مرتب در کامنت‌ها قضاوت شوم ندارم و از این فضا خوشم نمی‌آید.»

او در پاسخ به سوال مجری برنامه «من و شما» مبنی بر اینکه چقدر با کار همسرش درباره بهنوش بختیاری موافق است، بیان کرد: «آن روز واقعا مهراب بعد از خنده و سرفه زیاد کارش به بیمارستان کشید و این اصلا ربطی به بهنوش و آن ویدئو تبلیغاتی که از او پخش شد نداشت. ما با بهنوش دوست هستیم و مهراب هم پس از آن اعلام کرد که اصلا منظورش با بهنوش نبوده است.»

این بازیگر در پاسخ به این پرسش که چقدر از اختلاف برادران قاسم‌خانی با مهران مدیری در طول این سال‌ها متضرر شده است، گفت: «بگذارید صادقانه بگویم که آن اتفاق باعث شد که من از زیر سایه و نام ایشان بیرون بیایم چون هربازیگری که جزو تیم ایشان شود ثابت می‌ماند و حتی اگر کار هم نکند همه او را به نام بازیگر آقای مدیری می‌شناسند اما من خودم را مستقل کردم.»

دهقان ادامه داد: «در همه جای دنیا این اتفاق پیش می‌آید که از یک جایی به بعد برخی تیم‌ها از هم جدا شوند و این جدایی برادران قاسم‌خانی از مهران مدیری خیلی اتفاق عجیبی نبود.»

57241

9 دیدگاه
  • بی نام
    شنبه 21 بهمن 1396 - 15:20:37
    پاسخ
    25 130

    اونا موقعیت خوبی رو از دست دادن هرکی با آقای مدیری کارش کرده پشیمان نشده چون کار کردن با یک اسطوره افتخارات که اینها ازش بی نسیب شدن

    • بی نام
      شنبه 21 بهمن 1396 - 15:34:20
      46 4

      بي نصيب نشن مهمه ؛ بي نسيب بشن اشكالي نداره بي نام جان

    • بی نام
      شنبه 21 بهمن 1396 - 18:02:17
      6 6

      اسطوره؟ خنده ام گرفت ، بایستی تعریف اسطوره را در فرهنگهای لغت عوض کنند. آقای مدیری تا قبل از سریال قهوه تلخ خیلی مورد اقبال اغلب مردم بود یعنی مردم کارهایش را می پسندیدند آن هم به خاطر نفوذ رسانه ایی به نام تلویزیون و نبودن گزینه هایی به نام ماهواره، اما این سریال باعث بدبینی بسیاری از مردم شد چون عوامل آن به قول هایی که به مردم دادند از جمله ویلا و غیره اصلا عمل نکردند و به نوعی کلاهبرداری نمودند از مردم. پولدار شدن خیلی خوبه اما از راه های خوب و درست و مورد رضایت خدا و خلق خدا .

  • شنبه 21 بهمن 1396 - 16:20:37
    پاسخ
    37 3

    تو دهه هشتاد یک دوره همکاری درخشان داشتند که حیف تموم شد

  • بی نام
    شنبه 21 بهمن 1396 - 16:57:05
    پاسخ
    4 3

    تنها بازیگر زنی که احساس میکنم فروتنی داره بقیه دومتر زبان و افاده دارن

  • سهیل
    شنبه 21 بهمن 1396 - 18:40:10
    پاسخ
    9 3

    واقعا کارهایی که با کمک برادران قاسم خانی تولید شد یک سر و گردن بهتر از باقی کارهای مدیری بود. نوع طنز و کیفیت کارها بشدت بهتر بود. حیف که این همکاری تموم شد.

  • شمشکی
    شنبه 21 بهمن 1396 - 18:49:03
    پاسخ
    10 10

    برادران قاسم خانی خودشان اسطوره هستند نیازی ندارن که زیر سایه کسی باشند این را متوان در فیلمهای اخیر آنها دید

  • بی نام
    یکشنبه 22 بهمن 1396 - 01:43:47
    پاسخ
    3 1

    خیلی حیف شد اگه دوباره آقای مدیری و برادران قاسمخانی با هم همکار میشدن حتما میترکوندن و دوباره حال و هوای دیگه به سینما و تلویزیون برمیگشت امیدوارم دوباره توی یک گروه ببینمتون

  • azad
    دوشنبه 23 بهمن 1396 - 22:31:03
    پاسخ
    5 1

    به نظر من ، مهران مدیری استعداد ذاتی و خدادای در طنز دارد و با هر نویسنده‌ی دیگری کار کرده است، کارهای درخشانی ساخته است. خدا ایشان را حفظ کند و همیشه سلامت باشند.

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

وبگردی