دعوت استاندار خوزستان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

ایسنا نوشت: غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در پیامی مردم وفادار و همیشه در صحنه خوزستان را به شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر، یادآور پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری خمینی کبیر (ره)؛ بر نظام خودکامه و فاسد شاهنشاهی است. خیزشی مردمی، به منظور احیای ظرفیت‌های مرد‌م‌سالارانه دین رهایی‌بخش اسلام، که الهام‌بخش و الگوی بیداری ملل کشورهای منطقه گردید و به آرزوهای دیرینه‌ی آزادی‌خواهی، استقلال‌طلبی و مردمسالاری ملت فرهنگ‌مند ایران، جامه عمل پوشانید. 

امروز در آستانه‌ی سی‌و‌نهمین سالگرد پیروزی این انقلاب شکوهمند، ملت بزرگ ایران و همه‌ی ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران با انگیزه و توانی مضاعف، ضمن بیعت دوباره با آرمان‌های آن رهبر فرزانه و نیز شهدا، ایثارگران و آزادگان گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، همت خود در پاسداری از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس را به رخ جهانیان خواهند کشید و حماسه‌ی دیگری از اقتدار ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

اینجانب نیز با گرامی‌داشت یاد و خاطره آن روزهای خجسته و سرنوشت‌ساز و نیز نکو‌داشت این حماسه‌ی بزرگ، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و شهدای جاوید را گرامی می‌دارم و به فداکاری‌های جانبازان، ایثارگران و آزادگان عزیز ارج می‌گذارم و از درگاه خداوند بزرگ، توفیق و سربلندی همه‌ی مردم ایران در پاسداری از ارزش‌های راستین انقلاب را مسئلت می‌نمایم و ضمن حضور در صف منسجم هم‌استانی‌های فداکار و صبور، از همه‌ی مردم شریف استان برای شرکت در راه‌پیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت می‌نمایم.
 
غلامرضا شریعتی 
استاندار خوزستان"

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =