تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی جویبار با حضور استاندار مازندران افتتاح شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی جویبار هم‌زمان با هفتمین روز دهه مبارک فجر و با حضور استاندار مازندران آغاز شد.

به گزارشخبرانلاین ازساری، سيد مصطفی موسوی در مراسم افتتاح تصفيه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی جويبار که با حضور اسلامی استاندار و اديانی نماينده مردم قائم‌شهر، جويبار، سيمرغ و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود: با توجه به مسائل زيست‌محیطی و حفاظت از محیط‌زیست، ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی، یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: ظرفیت کل پالايش این تصفیه‌خانه ۱۴۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز بوده که هم‌اکنون این تصفیه‌خانه با ظرفیت ۷۵۰ مترمکعب در شبانه‌روز اجراشده است.

موسوی بیان داشت: این طرح عمرانی بااعتبار ۲۵ میلیارد ریالی ساخته‌شده که هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی، 5 میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل منابع استانی و ۱۲ میلیارد ریال نیز از محل منابع داخلی شرکت هزینه شده است.

وي تصريح كرد: هم‌اکنون 14 تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان، بيش از 8000 مترمكعب فاضلاب واحدهاي توليدي را در شبانه‌روز پالايش می‌کنند.

 

48

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =