۰ نفر
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶

از ساعتی پیش با حضور چشمگیر و دیدنی مردم همیشه در صحنه اصفهان، راهپیمایی 22 بهمن در این شهر آغاز شده و مردم همچنان در حال حرکت به سمت میدان امام هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با حضور مردم نصف‌جهان از نخستین ساعات راهپیمایی به اندازه‌ای پرشور است که نه تنها خیابان‌های اصلی منتهی به میدان امام حسین (ع) از سمت خیابان حافظ، چهارباغ عباسی و چهارباغ پایین از جمعیت انباشته است بلکه خیابان‌های فرعی شهر اصفهان نیز تا فواصل بسیار دور از میدان امام حسین (ع) جمعیت پرشور مردمی به چشم می‌خورد.

گروه‌های مختلف مردمی اصفهان که بسیاری از مساجد و محلات مختلف استان به سمت میدان در حرکت هستند، حضور اقشار مختلف مردم اصفهان از مسئولان، روحانیون، بازاریان، ورزشکاران، هنرمندان، کارگران، کشاورزان، دانش آموزان و دانشجویان و خبرنگاران در حالی که پرچم‌ها و بنرهای مختلفی مزین به شعارهای انقلابی و ولایی در دست دارند چشم‌اندازی زیبا از راهپیمایی با شکوه بهمن‌ماه را در دیدگان جهانیان تلالو خواهد بخشید.

قرار است تا  دقایقی دیگر سردار سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در جمع پرشور مردم اصفهان در میدان امام خمینی (ره) ایراد سخن بپردازد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =