فرمانده کل ارتش با بیان اینکه وظیفه ما کار کردن است گفت: توان دشمنان ما در پوشش رسانه‌ای از ما بیشتر است و گاهی اوقات کارهایی که صورت می‌گیرد در هجوم تبلیغاتی آنها محو می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، همواره یکی از پیام های راهپیمایی 22 بهمن اعلام همبستگی و خط بطلان کشیدن بر تصورات دشمنان خارجی این مرز و بوم بوده است. در این میان حضور فرماندهان نظامی نیز خود یک نشان از این اقتدار است. البته امسال یک تفاوت دیگر هم احساس می شد و آن نگاه مقامات به برخی نارضایتی های داخلی بود.

در همین راستا امروزسیدعبدالرحیم موسوی (فرمانده کل ارتش) با حضور در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن  درباره عملکرد چهل ساله انقلاب و در پاسخ به این سوال که به مسئولان چه نمره‌ای می‌دهید، به ایلنا گفت: در یک ارزیابی کلی من به خودم نمره خوبی نمی‌دهم. باید بیشتر تلاش کنیم و پرکار باشیم. مردم ما؛ فهیم و بابصیرت هستند. بدین معنا که ترجیح می‌دهند کسی را که دارد برایشان کار می‌کند حتی اگر به نتیجه هم نرسد، آنها پای او می‌ایستند.

وی ادامه داد: وظیفه ما کار کردن است. از طرفی باید پوشش رسانه‌ای خوبی هم صورت بگیرد. توان دشمنان ما در پوشش رسانه‌ای از ما بیشتر است و گاهی اوقات کارهایی که صورت می‌گیرد در هجوم تبلیغاتی آنها محو می‌شود. باید به صورت جهادی کار کرد و این دو مولفه‌ای را که برشمردم، باید باهم اجرا شود.

درخواست راهپیمایان از سپاه: تقاص اغتشاشات را از آمریکا بگیرید

همچنین مهر نوشت: در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن راهپیمایان تهرانی با در دست گرفتن تصاویری از محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران، از سپاه درخواست داشتند که از کسانی که دی ماه امسال اغتشاشاتی در کشور بوجود آوردند تقاص بگیرند.

بر روی این پلاکاردها نوشته شده است «مالک اشتر علی تقاص انقلابی» و همچنین بر روی این پلاکاردها جمله ای از رهبر معظم انقلاب با این مضمون که «خسارت این چند روز آمریکا به کشور بی‌تقاص نخواهد بود» بر روی این پلاکاردها وجود دارد.

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754010

برچسب‌ها