کاربران در نظرخواهی خبرآنلاین، فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» هومن سیدی را به عنوان بهترین فیلم سی و ششمین جشنواره فیلم فجر انتخاب کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمتر از یک ساعت به آغاز آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر باقی مانده است تا پرونده سی و ششمین دوره این جشن بزرگ هنری کشور هم بسته شود.

با این حال همچنان بازار گمانه‌زنی برندگان سیمرغ بلورین میان مخاطبانی که در طول این مدت جشنواره را دنبال کرده و به تماشای فیلم‌ها نشسته‌اند داغ است.

خبرآنلاین هم در نظرخواهی از کاربران خود خواست تا بهترین فیلم این دوره جشنواره را از نگاه خود بیان کنند.(اینجا)

بر اساس آرای کاربران، فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» ساخته هومن سیدی با کسب اکثریت آرا به عنوان بهترین فیلم سی و ششمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد.

«مصادره» به کارگردانی مهران احمدی در رقابتی نزدیک توانست جایگاه دوم بهترین فیلم را کسب کند. «تنگه ابوقریب» ساخته بهرام توکلی هم سومین فیلمی بود که بیشترین رای را از سوی کاربران دریافت کرد.

«لاتاری» ساخته محمدحسین مهدویان و «بمب» به کارگردانی پیمان معادی که آرایی نزدیک به هم داشتند، رتبه‌های بعدی بهترین فیلم جشنواره را از نظر کابران به دست آوردند.

«به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، «شعله ور» ساخته حمید نعمت الله و «عرق سرد» دومین فیلم سهیل بیرقی در مرتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    0 2
    متاسفم برای این جایزه که به این فیلم داده شده است