ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح جزئیات دو تصادف بامداد امروز که چندین کشته و مصدوم بر جای گذاشت،‌ علت هر دو حادثه را عدم توجه به جلو از جانب رانندگان اتوبوس عنوان کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در مورد جزئیات حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در بامداد امروز که 9 کشته و 36 مصدوم به جای گذاشت اظهار کرد: ساعت 2:30 بامداد امروز در کیلومتر 8 محور فردوس در خراسان جنوبی این اتوبوس از مبداء یاسوج به مقصد مشهد در حال حرکت بود؛ دچار حادثه شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد علت حادثه گفت: عدم توجه رو به جلوی راننده اتوبوس علت این حادثه بود و خستگی و خواب آلودگی راننده در آن محتمل است. او در مورد حادثه دیگری که ساعت یک بامداد در مسیر مشهد به تربت حیدریه رخ داد و 2 کشته و 31 مصدوم به جا گذاشت نیز اظهار کرد: در این حادثه نیز سه دستگاه خودروی اتوبوس اسکانیا، تریلی دانگ فنگ و سواری پراید درگیر بودند و علت این حادثه نیز عدم توجه به جلو از جانب راننده اتوبوس بود. این اتوبوس که متعلق به تعاونی 17 بود،‌ از مشهد به سمت بیرجند در حال حرکت بود.

سرهنگ رحمانی همچنین در مورد آخرین وضعیت جوی راه‌های کشور گفت: بارش باران در ارتفاعات کرج-چالوس را شاهد هستیم. همچنین در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان بارش باران مشاهده می‌شود و این شرایط در محورهای کرج-قزوین و همچنین بانه نیز مشاهده می‌شود.

او در مورد ترافیک ورودی‌های تهران نیز گفت: ترافیک در محورهای قزوین-کرج، کرج-تهران،‌ ساوه-تهران،‌ قم-تهران،‌ پاکدشت-تهران و شهریار-تهران پرحجم است.

۴۷۲۳۸

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =