جهت گیری تمامی فعالیت های اقتصادی باید اشتغال آفرینی باشد

جهت گیری تمامی فعالیت های اقتصادی باید اشتغال آفرینی باشد وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت : برای این که اشتغالزائی در کشور برای مردم ملموس شود ، جهت گیری تمامی فعالیت های اقتصادی باید اشتغال آفرینی باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران ،علی ربیعی در مراسم بهره برداری از طرح ارتقاء هتلینگ و استاندارد سازی بخش اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی ولیعصر (عج) شهرستان قائمشهر افزود : با این که امسال توانسته ایم بین 600 تا 700 هزار شغل ایجاد کنیم ، اما بیکاری آن چنان در کشور انباشته شده که اجازه نمی دهد این میزان اشتغال دیده شود.
وی از با اعلام این که دولت برای ایجاد اشتغال در سال آینده 72 هزار میلیارد تومان بودجه پیش بینی کرده است ، گفت : سهم مازندران از بودجه اشتغال زائی سال آینده 330 میلیارد تومان است تا نابرابری های موجود در روستاها و حاشیه شهرها از بین برود.
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر این که نظام پس از استقرار مسیر درستی را در پیش گرفته است ، افزود : هم اکنون همه ما به عنوان کارگزاران نظام در حال درست کردن وضعیت داخلی کشور زیر سایه رهبری هستیم و مردم آثار آن را در سال های آینده خواهند دید .
ربیعی همچنین در این مراسم در پاسخ به پرسش یکی از کارگران تحت پوشش تامین اجتماعی که نگران وضعیت بیمه های دارویی برای خود بود ، گفت : بسیار خرسندم که با برکت انقلاب اسلامی مردم آزادانه حرف های خود را بیان می کنند تا ما در صدد رفع آن برآئیم .
وی افزود : کسانی که می گفتند انقلاب اسلامی به 40 سالگی نمی رسد ، امروز توانستند دلدادگی مردم به این نظام مردم سالار دینی را که با حضورشان در راهپیمائی 22 بهمن ثابت کردند ، مشاهده کنند.
در این مراسم طرح استاندارد سازی و توسعه بخش اورژانس و ارتقاء هتلینگ بیمارستان ولیعصر قائمشهر به بهره برداری رسید.
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی سفر دو روزه اش را به مازندران از عصر دیروز شنبه با ورود به غرب این استان شروع کرد. افتتاح طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی چالوس و شرکت در نشست شورای اداری شهرستان های نوشهر ، چالوش و کلاردشت برنامه روز اول سفر ربیعی به مازندران است.
وزیر تعاون امروز همچنین با شرکت در راهپیمائی 22 بهمن در جمع مردم ساری ، سخنران این مراسم بود و سپس با حضور در قائمشهر دو طرح بیمارستانی را افتتاح کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =