مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان از برنامه گشت ضربتی و مشترک با فرماندهی مرزبانی ناجا در هفته های آینده درراستای حفاظت و حراست هرچه بیشتر برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه از ساحل، صید و شکار غیرمجاز و تخریب و آلودگی‌های محیط زیستی خبرداد.

دکتر قربانعلی محمدپور با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین اظهار کرد: جلسه ای با حضور فرمانده مرزبانی ناجا گیلان درباره برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه از ساحل، صید و شکار غیرمجاز و تخریب و آلودگی‌های محیط زیستی برگزار شد.
وی گفت: با توجه به اهمیت حفظ و حراست از مناطق نوار ساحلی و با توجه به اینکه تعدادی از مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان علل‌الخصوص پارک ملی بوجاق، پناهگاه حیات وحش لوندویل، جوکندان و منطقه چمخاله لنگرود در نوار مرزی استان واقع شده لذا برای بهبود وضعیت حفظ و حراست از این مناطق و جلوگیری از ورود متخلفان وایجاد همکاری مشترک و برنامه‌ریزی منظم فی‌مابین یگان حفاظت محیط زیست استان و عوامل فرماندهی مرزبانی به عمل آمد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان افزود: مقرر شد همزمان با شروع فصل مهاجرت ماهیان رود کوچ از پانزدهم اسفندماه سال جاری برنامه‌های گشت اجرایی مشترک با محوریت یگان حفاظت محیط زیست استان و حضور و همکاری پرسنل مرزبانی ناجا در این مناطق به صورت منظم تا پایان فصل مهاجرت ماهیان استخوانی و رود کوچ به انجام برسد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =