دوشنبه 23 مهر 1397
سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:26:56 چاپ

کی‌روش: در زمان مناسب پاسخ حرف‌های بزدلانه کریمی را می‌دهم/ کریمی: بزدل بودم الان اینجا نبودم!

ورزش > فوتبال ملی - کارلوس کی‌روش در پیامی به عادل فردوسی‌پور به علی کریمی پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی تیم ملی  در این پیامک برای علی کریمی نوشت:«هیچ تردیدی وجود ندارد ، شما استعداد را می توانید بخرید اما کاراکتر را نمی توانید بخرید. من در زمان مناسب پاسخ این حرف ها ، اتهامات دروغ و بزدلانه را می دهم. این فرد دارد توهین می کند به تمام آن 124 بازی که در تیم ملی بوده است و همبازی هایش.»

علی کریمی هم در پاسخ گفت:«من اگر بزدل بودم حتما الان اینجا نبودم. ایشان چرا اینجا نمی آیند الان و جواب نمی دهند؟ من که حرفی نمی زنم که عجیب باشد. آقای ساکت می خواهی من ایمیلی که برای مدرک سباستین به شما زده شده است را بفرستم؟ کارلوس کی روش فقط از این ماجرا دلخور است. بعد از حرف های من سباستین را فرستادند به یک دوره مربیگری و آنجا یک مدرک برایش گرفته اند که الان بگویند مربی بدنساز است!»

 

41258

32 دیدگاه
  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:43:29
    پاسخ
    282 170

    مردك موزامبيكى تو بيجا مى كنى به اسطوره اين مملكت ميگى بزدل. بزدل تويى كه با مديران ضعيف فقط مى تونى بازى كنى تا پول بيشترى به جيب بزنى.

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:47:59
      33 34

      وای بحال مملکتی که اسطوره اش فردی مانند علی کریمی باشد. این مملکت با این قبیل "اسطوره" ها، باید هم دست بدامان مربی خارجی شود ، تا با همه مشکلاتی که ممکن است داشته باشند، دستکم برای مملکت نتیجه بگیرند.

    • محمد
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 10:07:28
      25 24

      از لحن صحبتهات معلومه ازکدوم تیپ ادمایی.مگه ملیتو به سخره گرفتن توهین نیست؟ درضمن کی اقای کریمی اسطوره بوده که شما میگین؟ اسطوره وپهلوان منشی نود درصدش به شخصیت و رفتاره که متاسفانه اقای کریمی ندارن

    • بی نام
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 00:28:20
      11 8

      آوردنش ایران بهش پر و بال دادن بیش از حد تحویلش گرفتن و پول های کلان... وحالا به چهره‌ترین شخصیت ملی ما بخاطر رو کردن دست های فساد میگوید بزدل

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:51:14
    پاسخ
    264 112

    پاسخ دندان شکنی داد علی کریمی که «اگر بزدل بودم اینجا نبودم»

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:48:35
      11 11

      الان دقیقا ایشان کجاست؟

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:56:48
    پاسخ
    125 271

    علی کریمی هیچ ادب ورزشی نداره و واقعا کارهای عجیبی میکنه شاید هم میخواهد مطرح بشه که راهش غلطه اینجوری نمیشه رقیب دایی بود

    • استقلالی
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:23:54
      13 16

      علی دایی فقط فوتبالیست خوبی بود انسان جالبی نیست.اما کریمی فوق العادس

    • سید ح
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:46:47
      17 20

      علی کریم مطرح هست و شجاعتش مثال زدنی است.

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 10:16:28
      13 13

      نه که دلال موزامبیکیه شماداره

    • امینووو
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 10:21:34
      20 13

      توچقدر داغونی که علی کریمی رومیگی محبوبیت نداره برو کلش بازی کن ونظرنده

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:58:42
    پاسخ
    161 61

    علی کریمی و مجتبی جباری👌

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 09:11:37
      1 6

      کیروش پسر خالت، بدبخت، بیچاره

  • محسن
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:58:22
    پاسخ
    15 27

    چقدر کریمی بی تربیت و بی شخصیته.برنامه نود چرا باید به همچین کسی تریبون بده.. الان تو این فوتبال چیکاره س؟

  • رضا
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 04:20:51
    پاسخ
    20 19

    علی کریمی خیلی بیگدار به آب میزنه و شخصیت خودش رو زیر سوال میبره کی روش یک مربی مطرح و سن و سالش اصلا به کریمی نمیخوره

  • امین اکبری
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 05:35:17
    پاسخ
    17 24

    اگه تو این فوتبال دوتا مرد باشن که حرف حق میزنن،یکیش علی کریمیه و یکی شم آقای مایلی کهن.من استقلالی دو آتیشه م ولی این دو نفر رو بخاطر حرفای حقی که میزنن قلبی دوست دارم.آقای کِیروش مراقب حرف زدنت باش

  • بدون نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 06:29:32
    پاسخ
    16 18

    باسلام واقعا براي فدراسيون متاسفم كه اجازه دادن اين اقاي خارجي به اسطوره فوتبال ايران بگويد بزدل، ادب و احترام كيلويي چند!!!!!

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:17:25
    پاسخ
    18 15

    ای کاش کریمی در حد حرف زدن سواد داشت

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:27:16
    پاسخ
    16 19

    کارلوس کیروش باید مواظب حرف هایش راجع به اسطوره های ما باشد. دلیل نمیشود که چون تیم را به جام جهانی برده هر توهینی که میخواهد به قهرمانان ما بکند.بزدل به علی کریمی نمیچسبد.َ

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:27:50
    پاسخ
    11 14

    تیم اتوبوسی کی روش سالهاست نچسبیده به من. بردهای 1 بر 0 و 2 بر 0 و مساوی های کثیف با نیجریه و ....انشالله بعد از جام جهانی جاشو بده برانکو که تیمش فوتبال بازی می کنه نه فوتبال امریکایی مثل کیروش

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:49:51
    پاسخ
    20 9

    به نظر من در این برهه از زمان که تیم ملی به جام رفته باید این بحث هارو کنا گذاشت وبه حمایت تیم ملی پرداخت ، ضمن اینکه علی کریمی همیشه سرکش بوده ودنبال مطرح کردن خودشه مخصوصا الان که دیگه تو فوتبال ومربی گری حرفی واسه گفتن نداره .

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 08:19:28
    پاسخ
    6 10

    از كسي كه سالها با كفاشيان و تاج و ساكت نشست و برخاست كرده انتظار بيشتر از اين نيست.

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 08:20:15
    پاسخ
    11 19

    آقاي چشم آبي علي كريمي هر ايرادي داشته باشد قطعا بزدل و دروغگو نيست .

  • عظیم
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 08:20:41
    پاسخ
    11 19

    آقای خود هر کی میخاد باشه حق نداره توی تلوزیون خودمون به هموطن من توهین کنه.آقای تاج باید جواب بی احترامی این آقا رو بده.پول مملکتو داره میبره حرف مفتم میزنه.همه جای دنیا یه مربی خوب میارن چندتا مربی داخلی میزارن کنارش که ی چیزی یاد بگیرن ولی این اقا چی؟؟؟؟؟؟؟

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 09:24:27
    پاسخ
    29 14

    علی کریمی که هیچ تمام مربیان با سابقه ایرانی حتی در حد شاگردی کیروش هم نیستن و اثباتش نتایج ایران در لیگ های خارج از ایران کیروش از ایران بره از قطر 4تا میخوریم و با پررویی دلایل نرفتن به جام جهانی را توجیه میفرماییم و از تبانی فیفا و چرخ فلک شکایت می نماییم درود بر کیروش

  • کریمی
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 10:32:12
    پاسخ
    10 19

    هرچقدم مربی خوبی باشی آقای کیروش بازی را به محبوبیت علی کریمی باخته ای.... چون علی کریمی نماد اعتراض است....

  • ايراني
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 10:49:41
    پاسخ
    11 19

    دلال موزامبيكي به كي داره ميگه بزدل؟؟؟بزدل تو هستي كه دهنت رو باز ميكني

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 11:04:09
    پاسخ
    18 4

    افسوس کریمی افسوس

  • آرش
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 11:30:12
    پاسخ
    43 15

    متاسفم براي طرفداران متعصب وبي منطق كريمي كه واقعيات رو نمي خواهند درك كنند.

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 12:12:51
    پاسخ
    7 20

    حواست جمع کن کیروش اینجا کشور ماست همه پشت هموطن هستیم با پول بیت المال ما اینجایی حتی نتونستی ما رو قهرمان اسیا کنی

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 17:18:49
    پاسخ
    19 3

    کیروش مربی حرفه ایه و باید ازش ممنون بود. اگر میخواستن مربی ایرانی داشته باشه باید زمان قرارداد اینها رو میگفتن. از طرف دیگه علی کریمی هم بازیکن قابل احترامیه. اما حتی اگه میخواد حرفهای درست بزنه، باید اول درست حرف زدن رو یاد بگیره.

  • حسن
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 17:59:23
    پاسخ
    11 21

    بزدل تویی که امروز مسعود شجاعی تو تیم ملی نیست

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین