ایرنا نوشت : معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارائی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سود سهام عدالت برای جاماندگان از مرحله دوم به تدریج به حساب سهامداران واریز می شود.

مرحله دوم سهام عدالت در ماه جاری به مبلغ 530 هزار ریال به حساب تعدادی از مشمولانی که موفق به ثبت نام در سامانه این سهام شده بودند، واریز شد.
در همین حال واریز نشدن سود مرحله دوم به حساب برخی از افراد که شماره شبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت و سود مرحله نخست را دریافت کرده بودند، با ابهاماتی برای مشمولان همراه شد.
شهناز عسگریان  اظهار کرد: افرادی که بسته به مبلغ سهام و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در مرحله نخست بین 260 تا 500 هزار ریال سود سهام دریافت کرده اند از سود مرحله دوم نیز بهره مند شدند.
وی افزود: برای افرادی نیز که سود مرحله دوم به حساب آنان واریز نشده، به تدریج سود خود را دریافت می کنند.
عسگریان با بیان واریز مرحله نخست سود این سهام در دی ماه امسال، ادامه داد: از 714 هزار مشمول دریافت سود سهام در چهارمحال و بختیاری، 544 هزار و 895 نفر سود خود را دریافت کردند.
وی درباره تعداد دریافت کنندگان سود واریزی مرحله دوم اظهار بی اطلاعی کرد.
عسگریان در ادامه یادآور شد: درباره مشمولان جامانده از ثبت نام نیز تکلیفی تعیین نشده است.
گفتنی است ، سود هر مشمول برای امسال (بسته به اینکه مستمری بگیر کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی بوده و یا اقدام به تسویه حساب مانده بدهی سهام عدالت خود کرده باشد ) تا سقف 1.5 میلیون ریال در نظر گرفته شده است که بخشی از آن در مرحله نخست و دوم واریز شد و مابقی نیز تا پایان سال به حساب اشخاصی که اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود کرده اند، واریز می شود.
ثبت نام مرحله نخست سهام عدالت از سال 85 در کشور آغاز و با در برگیری 18 گروه از جامعه تا سال 91 ادامه یافت.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =