سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ، از نجات جان مادر باردار در منطقه صعب العبور تلو از توابع منطقه موگویی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از وب دا ،حشمت الله منصوری در خصوص جزئیات خبر گفت: زایمان این مادر پس از شروع دردهای زايماني، توسط ماماي روستا انجام شد ولي با توجه به خونريزي شديد مادر، تيم سلامت مرکز خويه با حضور در تلو و سنجش علائم حياتي و معاينه توسط پزشک، تصميم به اعزام بيمار گرفته شد.
وی تصریح کرد: به علت صعب العبور بودن منطقه پرواز بالگرد لازم به نظر می رسید ولی به دليل عدم بستر مناسب براي فرود بالگرد به اجبار مادر با برانکار به مرکز بزنويد واز آنجا به بيمارستان اليگودرز اعزام شد.
منصوری اضافه کرد: با توجه به صعب العبور بودن مسیر روستای تلو و عدم امکان تردد خودرو، انتقال مادر به مدت ۴ ساعت از ساعت ۲ بامداد بوسیله برانکارد تا رسیدن به آمبولانس مرکز خويه انجام و بيمار از آنجا با آمبولانس به شهرستان اليگودرز بيمارستان امام جعفر صادق(ع)اعزام شد که اين رونده حدودا ۱۰ساعت مدت تولد نوزاد دوم را به تاخير انداخت.
منصوری گفت: حال عمومی این مادر که در زایمان خود صاحب دوفرزند شد در حال حاضر مساعد گزارش شده است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ، از دکتر یوسفی ، دکتر کریمی ، ابوذر درخشان و خدایار عبداللهي ،جعفر فتحي و ميرزا عباسي راننده بخش خصوصي كه نقش موثري در موفقيت اين عمليات طاقت فرسا داشتند تقدير كرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =