۰ نفر
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

ایسنا به نقل از مدیرعامل پست بانک ایران نوشت: یاراکارت اعتباری روستاییان تا سقف پنج میلیون تومان در اختیار روستاییان قرار می‌گیرد.

خسرو فرحی - مدیر عامل پست بانک ایران - در نشست خبری که امروز در ساختمان پست بانک ایران برگزار شد، گفت: ما در حوزه روستا یک خدمت انحصاری ایجاد کردیم و آن کارت‌های اعتباری روستایی است که تحت عنوان یاراکارت روستایی تا سقف پنج میلیون تومان به صورت اعتبار در اختیار آنها قرار می‌گیرد و می‌توانند نیازهای خودشان را از این طریق به صورت دائم برطرف کنند.

وی افزود: در بررسی‌هایی که کردیم در روستاهای مختلف با قراردادن پز یا پایانه‌های فروش در نقاطی که روستاییان نیاز دارند در راستای مباحث کشاورزی هم اتحادیه‌های توزیع سم و کود و هم تامین نیازهای شغلی و روزمره‌شان را از این طریق انجام دهند. نرخ این کارت‌ها فعلا ۱۸ درصد و نرخ مصوب بانک مرکزی است و نزدیک یک ماه است که در اختیار بانک‌ها قرار گرفته.

مدیرعامل پست بانک ایران در مورد ضمانت خدماتی که به روستاییان تعلق می‌گیرد، بیان کرد: ضامن خود روستایی‌ است که یارانه‌اش را چون با حساب کارت اعتباری‌اش ارتباط می‌دهد می‌تواند از این طریق بازپرداخت کند و همچنین ضمانت گروهی وجود دارد زیرا در روستاها خود افراد ضامن همدیگر می‌شوند.

وی در مورد ارتباط یاراکارت با حساب یارانه افراد، گفت: حجم قابل توجهی از افرادی که یارانه‌های خود را از طریق پست بانک دریافت می‌کنند، هماهنگی‌هایی با سازمان هدفمندی کردیم که حساب‌ یاراکارت روستاییان به حساب کارت اعتباری یارانه آنها وصل شود.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =